تاریخ : 1395,چهارشنبه 24 آذر22:46
کد خبر : 50996 - سرویس خبری : عکس

اردوی فرهنگی،ورزشی و پزشکی جانبازان کانادین در شیراز / تصاویر


اردوی فرهنگی،ورزشی و پزشکی جانبازان کانادین در شیراز / تصاویر

اردوی فرهنگی، ورزشی و پزشکی جانبازان کانادین کشور با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، زیارتی و سیاحتی در شیراز برگزار شد.

سید علی ظهوری

فاش نیوز - اردوی فرهنگی، ورزشی و پزشکی جانبازان کانادین کشور با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، زیارتی و سیاحتی در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، علیرضا مددی معاون مدیرکل تربیت بدنی بنیاد شهیدو امور ایثارگران در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ماگفت: این اردو در راستای فعالیت ها و برنامه های اردویی اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد برگزار گردید و طرح این اردو بامکاتبه انجمن جانبازان "کانادین" با رئیس و مدیران ارشد بنیاد شهید و امورایثارگران شکل گرفت.
مددی ادامه داد: جانبازان کانادین گروهی از جانبازان هستند که دچار قطع عضو از ناحیه لگن و پا هستند که به همراه خانواده هایشان در این برنامه شرکت کرده اند.

وی در مورد برنامه هایی که برای این اردو پیش بینی شده بودگفت: در این اردو هم برنامه های فرهنگی اقامتی، سیاحتی و ورزشی پیش بینی گردیده بودو هم پایش پزشکی و کمیسیون پزشکی برای جانبازان با هماهنگی معاونت بهداشت و درمان بنیاد برای جانبازان حاضر در اردو انجام گرفت و به همین منظور گروهی از پزشکان بهداشت و درمان برای تشکیل کمیسیون پزشکی از تهران به شیراز آمده بودند.

مددی در پایان ضمن اظهار این مطلب که برگزاری مسابقه ورزشی دارت بصورت خانوادگی و تیمی برای جانبازان در این اردو انجام شد، اضافه کرد: به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق علیه السلام، برگزاری یک جُنگ شادی در شب میلاد برنامه ریزی شده بود که با حضور مسئولین استان فارس با شکوه خاصی برگزار شد و یک سرود ویژه برای جانبازان کانادین برای اولین بار در این برنامه به اجرا درآمد.

شایان ذکر است این اردو از روز چهارشنبه 24 آذرماه به مدت سه روز در شیراز برگزار می گردد که گروهی از جانبازان کانادین به همراه خانواده در این اردو شرکت دارند.

عکس و گزارش: سیدعلی ظهوری

 


کد خبرنگار : 17