تاریخ : 1395,یکشنبه 28 آذر18:40
کد خبر : 51014 - سرویس خبری : ورزشی

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز "جانبازان" در رامسر آغاز شد


 مسابقات قهرمانی تنیس روی میز

مسابقات قهرمانی تنیس روی میز ویژه جانبازان و فرزندان ذکور شاهد و ایثارگر سراسر کشور در رامسر از تاریخ 28 آذرماه لغایت سوم دی ماه بمدت 6 روز آغاز شد.

فاش نیوز - مسابقات قهرمانی تنیس روی میز ویژه جانبازان و فرزندان ذکور شاهد و ایثارگر سراسر کشور در رامسر از تاریخ 28 آذرماه لغایت سوم دی ماه بمدت 6 روز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ما، مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جانبازان و فرزندان ذکور شاهد و ایثارگر کشور با عنوان «شهدای غواص» به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 4 و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای غواص این عملیات با حضور 350 شرکت کننده ازاستان های سراسرکشور، از امروز 28 آذرماه تا سوم دی ماه 95 در استان مازندران ( شهررامسر) به رقابت خواهند پرداخت.
در این دوره از مسابقات تمام گروه های ایثارگری اعم از جانبازان نخاعی، قطع عضو، شیمیایی، اعصاب و روان و فرزندان شاهد و ایثارگر در کلاس های مختص به خود، به رقابت خواهند پرداخت.                .                            
قابل ذکر است مسابقات انتخابی استانها برای راه یابی به مسابقات کشوری، آذر ماه سال جاری برگزار و نفرات برگزیده هر استان جواز حضور در این رقابت ها را بدست آورده اند.                        .
این مسابقات به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران  در رامسر درحال برگزاری است.

 


کد خبرنگار : 17