تاریخ : 1395,سه شنبه 07 دي19:36
کد خبر : 51041 - سرویس خبری : اخبار

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان شد


مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان شد

جانباز مجتبی شاکری از سوی شورای مرکزی جمعیت جانبازان به عنوان دبیرکل این جمعیت برگزیده شد.

فاش نیوز -  جانباز مجتبی شاکری از سوی شورای مرکزی جمعیت جانبازان به عنوان دبیرکل این جمعیت برگزیده شد.

جانباز مجتبی شاکری دیروز از سوی شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اکثریت قریب به اتفاق آرا به عنوان دبیرکل این جمعیت برگزیده شد.

در نشست دیروز شورای مرکزی جمعیت جانبازان که با حضور سردار اسماعیل کوثری، دبیرکل سابق جمعیت جانبازان برگزار شد ابتدا حجت الاسلام محمد علی معلی، از جانبازان انقلاب و زندانی سیاسی زمان طاغوت طی سخنانی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام، با تشریح برخی سخنان آن حضرت، به نقد سخنرانی رئیس جمهور در محضر رهبری پرداخت و مهمترین ویژگی حضرت رسول اکرم را که در بیان رئیس جمهور عنوان نشد، جنگ وجهاد دانست.

وی همچنین مبارزه با فساد مالی و غارتگران اموال مسلمین را از دیگر خصوصیات حضرت محمد (ص) عنوان کرد و گفت: اگر با این غارتگران مقابله نشود همه چیز را از بین می برند وانقلاب را مصادره می کنند.

در بخش دیگر از این نشست، اعضا وارد دستور شدند و ابتدا برای انتخاب دبیرکل جدید جمعیت جانبازان رأبی گیری با ورقه به عمل آمد که جانباز مجتبی شاکری با کسب 24 رأی از 28 رأی مأخوذه به عنوان دبیرکل جدید این جمعیت انتخاب شد.

در ادامه نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان نیز نحوه مواجهه این جمعیت با انتخابات آتی ریاست جمهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با توافق اعضا قرار شد کمیته ای تخصصی در این باره تصمیم گیری کند.

گفتنی است مجتبی شاکری، جانباز دو چشم نابینا و دو دست قطع است که عضو شورای شهر تهران نیز می باشد.


کد خبرنگار : 23