تاریخ : 1395,چهارشنبه 01 دي16:29
کد خبر : 51051 - سرویس خبری : عکس

گزارش روز سوم مسابقات پینگ پنگ جانبازان کشور


گزارش روز سوم مسابقات پینگ پنگ جانبازان کشور

مسابقات کشوری تنیس روی میز جانبازان و فرزندان ذکور ایثارگران در رامسر در حالی سومین روز خود را پشت سرگذاشت که جانبازان با شادابی و طراوتی خاص با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سیدعلی ظهوری

فاش نیوز - مسابقات کشوری تنیس روی میز جانبازان و فرزندان ذکور ایثارگران در رامسر در حالی سومین روز خود را پشت سرگذاشت که جانبازان با شادابی و طراوت خاصی با یک دیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ما، فضای سردِ سالن برگزاری مسابقات و روزهای سردتر شهر شمالی رامسر در حالی سومین روز مسابقات را به خود می دید که جانبازان و فرزندان ایثارگران با رفاقت گرم و صمیمانه ای، برای راه یابی به مراحل بالاتر در رقابت و تلاش بودند.

این برای نخستین بار است که مسابقات ورزشی جانبازان و فرزندان ذکور شهدا و ایثارگران در سطح کشوری توسط بنیاد شهید و امورایثارگران، در سالن شهیدچمران مجموعه ورزشی شهر رامسر و به به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 4 و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص این عملیات به عنوان «جام شهدای غواص» با شرکت 330 ورزشکار در حال برگزاری است.

گزارش تصویری حاضر، که شور و نشاط را در بین شرکت کنندگان به خوبی نشان می دهد، حاصل تلاش همکارمان "سیدعلی ظهوری" است که از سومین روز این مسابقات تهیه کرده است.

 


کد خبرنگار : 23