تاریخ : 1395,دوشنبه 06 دي12:49
کد خبر : 51135 - سرویس خبری : سیاسی

دفاع فعال فتنه از شیطان بزرگ




در حالی که از رئیس‌جمهور گرفته تا وزیر‌خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی بر نقض برجام از سوی آمریکا تصریح دارند، عضو مرکزیت کارگزاران مدعی شد طرفین به برجام پایبند بوده‌اند.
محمد عطریانفر که در فتنه 88 بازداشت شد و از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بیگانه در برخی احزاب و جریان‌های سیاسی خبر داد، در مصاحبه با روزنامه آرمان می‌گوید: تاکنون هر دو طرف مذاکره، حسب اعلام نظر کارشناسان به تعهدات خود پایبند بوده‌اند. وی برخلاف اغراق‌های جریان سیاسی و رسانه‌ای بزک‌کار برجام که کارگزاران جزو آنها بود، مدعی شد: برخی گمان می‌کنند برجام «خم رنگرزی» است که باید یک‌شبه به وضعیت زندگی مردم را تغییر دهد. نتیچجه برجام در روندی 10 ساله آثار تمام‌عیار خود را نشان می‌دهد و تا پایان این دوره زمانی، نمی‌توان درباره سرنوشت توافق یا فرجام برجام اظهارنظر قاطع کرد.
عطریانفر گفت: برخلاف اینکه برخی عنوان می‌کنند نتایج موسع برجام باید بلافاصله در زندگی مردم آثار خود را نشان دهد، به نظر می‌رسد این توقع نوعی بزرگ‌نمایی درباره مطالبات از برجام است و با واقعیت‌های برجام همخوانی ندارد.
یادآور می‌شود عطریانفر جزو چند نفری است که سال 1377 به شکل پنهانی با جرج سوروس (سرمایه‌گذار صهیونیست کودتاهای مخملین) در ویلای شخصی وی ملاقات کردند و این ماجرا سال 1386 از سوی کاملیا انتخابی فرد (همکار فائزه هاشمی در روزنامه زن) لو رفت.