تاریخ : 1395,سه شنبه 07 دي12:30
کد خبر : 51149 - سرویس خبری : اخبار

پیام تسلیت انجمن جانبازان برای شهادت جانبازنخاعی


پیام تسلیت انجمن جانبازان برای شهادت جانبازنخاعی

به دنبال شهادت جانبازنخاعی استان لرستان" شهید محمدبیرانوند " انجمن جانبازان نخاعی در پیامی شهادت این جانبازِفداکار و صبور را تسلیت گفت.

فاش نیوز - به دنبال شهادت جانبازنخاعی استان لرستان" شهید محمدبیرانوند " انجمن جانبازان نخاعی در پیامی شهادت این جانبازِفداکار و صبور را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر المومنین علی علیه السلام :

... و انا اسال الله بسعه رحمته و عظیم قدرته علی اعطاء کل رغبه … ان یختم لی و لک بالّسعاده و الشّهاده.

من از خدا به گشایش رحمت و بزرگی قدرتش(بر آنکه هر چه بخواهد عطا می کند) می خواهم که پایان زندگی من و تو را به نیکبختی و شهادت قرار دهد.

 

- جانبازی همیشه متبسم و بی‌ادعا که روزها و روزها با صبر شگفت‌انگیز خود با مشکلات جنگید و دوران سخت کهولت و کسالت نیز نتوانست وی را در راهی که در آن قدم برداشته نادم و بازدارد، سرانجامی نیک یافت و بهای صبر و ایثارش را با مقام شهادت دریافت کرد.

صبوری و روحیه بالا، اراده ای مستحکم و چهره ای بشاش و امیدوار از جمله بارزترین خصایصی است که با عنایت پروردگار متعال جانبازان نخاعی، این یادگاران دوران پرشکوه ایثار و استقامت و این یاران ولایت و رهروان شهادت دارا هستند. و چه خوشبخت هستند که ارج و بهای ایثار و صبوری خود را با نوشیدن شهدی گه سالها در حسرت آن می سوختند و می ساختند گرفتند. و چه تاسف آور است که پیام آوران ایثار و ازخودگذشتگی در اوج سختی ها و کاستی هایی که برآنها وارد می شود، چنین مظلومانه به شهادت می رسند.

انجمن جانبازان نخاعی، عروج ملکوتی این همرزم و ایثارگر که عمر با خیر و برکتش صرف ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت کرده بود، به محضر بزرگ جانباز انقلاب مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور کشورمان و قاطبه ایثارگران و خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می نماید و از درگاه پروردگار متعال برای بازماندگان و یادگاران ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می دارد.


کد خبرنگار : 21