تاریخ : 1395,یکشنبه 12 دي17:20
کد خبر : 51171 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

دولت باید اعتبار مالی لایحه را تامین کند


دولت باید اعتبار مالی لایحه را تامین کند

مطالبات و نیازهای ایثارگران برای پنج سال آینده درلایحه برنامه ششم توسعه کشور لحاظ شده است.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از گنجانده شدن مطالبات و نیازهای ایثارگران برای پنج سال آینده درلایحه برنامه ششم توسعه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگارپارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی درحاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه کشور تصریح کرد: اصولا ما در رابطه با ایثارگران قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را داریم و لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشورنیز چندی پیش توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و شورای نگهبان آن را تائید کرد و در حال اجرا شدن است.

وی با اشاره به حذف بند "ب" ماده 3 لایحه احکام دائمی یادآور شد: نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی نسبت با آن چیزی که در لایحه احکام دائمی که از سوی شورای نگهبان اشکال ماده 57(دارای بار مالی) گرفته شده بود اقدام و دوباره آن را در برنامه ششم توسعه لحاظ کردند که ان شالله در صحن علنی از آن دفاع خواهیم کرد.

نماینده مردم رباط کریم درخانه ملت در پاسخ به این سوال که آیا محتوای برنامه ششم توسعه برای پنج سال آینده کامل است اظهار داشت: آنچه که مرتبط با نیازمندی های ایثارگران است را درلایحه برنامه ششم آورده ایم و نقطه نظر مثبتی در مورد آن داریم.

حجت الاسلام نوروزی درخصوص تامین اعتبارات مالی لایحه برنامه ششم توسعه کشور تاکید کرد: دولت اعتبارات مالی لحاظ شده در لایحه را باید تامین کند هرچند که نیاز به اعتبارات کلان مالی  ندارد اما درصورت تصویب، دولت را مکلف خواهیم کرد که بار مالی را تامین واجرای آن را تقبل کند.


کد خبرنگار : 18