تاریخ : 1395,چهارشنبه 08 دي14:12
کد خبر : 51191 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

معجزه شفای پدر اعصاب و روان من!



فرزند جانباز اعصاب و روان 25% - معجزه ای برای پدر من اتفاق افتاده که بهتره همه جانبازان با دقت توجه کنند. در کمیسیون حدود پنج سال قبل پدرم مانند ده سال قبل 20 درصد داشت که کمیسیون پزشکی برایمان تفکیک کرد که 10 درصد اعصاب و روان و 5درصد گوش و 3درصد ترکش در سر وکمر و 2درصد دیسک گردن.

 امسال که پدرم را مجددا" به کمیسیون بردیم جواب همان 20 درصد بود با تفاوت اینکه 10 درصد اعصاب و روان به 5 درصد تقلیل کرده بود. خیلی خدا را شکر کردیم که پدرم شفا پیدا کرده ...

 متاسفانه خوشحالی ما به سه چهار روز  بیشتر نشد پدرم را مجبور شدیم به آسایشگاه شبانه روزی ببریم و دکتر گفت وضعش خیلی بحرانی شده و دیگر امکان نگهداری وی در منزل میسر نیست تا زمانی که ما تشخیص بدهیم.

 به دکتر گفتم: ایشان 10 درصد اعصاب و روان بوده حالا شده 5 درصد حتما حالش بهبود یافته که درصدش را کمتر کرده اند. چرا اینطور شده؟
  دکتر فرمودند: من از درصد سر در نمی آورم. حتما کمیسیون پزشکی بنیاد فکر کرده اند که معجزه ای شده که پدر شما بهبودی یافته وگرنه ایشان از نظر من که فوق تخصص اعصاب و روان هستم کاملا از کار افتاده ست و نیاز به مراقبت ویزه دارند و بیماری ایشان قابل درمان نیست اما قابل کنترل هست.

  حالا عزیزان از کمیسیون بنیاد بسیار تشکر و قدردانی می کنم که حداقل دو سه روزی ما را خوشحال کردند. ان شاالله خداوند بچه هایشان را خوشحال کند.

التماس دعا از خانواده ایثارگران


کد خبرنگار : 20