تاریخ : 1395,چهارشنبه 08 دي14:25
کد خبر : 51196 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

دشمنی زیبا و آهنگین!



محسن ناطق- انقلاب به سه گروه عمده تقسیم شده که دو گروه متصل به ثروت و قدرت داخلی و خارجی هستند و گروه سوم افرادی مظلوم مانند بنده و شما هستیم که بین این کشمکش ها در حال بریدن یا پایمال شدن قرار داریم.

 گروه اول افرادی که خانواده و ثروت و سرمایه کلانی در کشورهای خارج دارند ولی در امور سیاسی کشور فعال هستند آنها برای حفظ سرمایه و ثروت و خانواده و موقعیت در خارج مجبورند برخی سرویسها را به دولتهای بیگانه ارائه کنند البته اگر نکنند در لیست سیاه تحریم ثروت و اخراج خانواده و حذف گرین کارت خواهند شد آنها تلاش می کنند حکومت اسلامی به حکومتی دلخواه استکبار تبدیل شود تا خیالشان راحت شود.

 دوم افرادی که دارای ثروت و قدرت در داخل کشور هستند که قدرت و ثروتشان وابسته به امور سیاسی و غیر اقتصادی و بازرگانی حکومت است البته دسته دوم برای حفظ حکومت اسلامی تلاش میکنند زیرا حیات مادی و معنوی ایشان کاملا وابسته به حکومت اسلامی است. دسته سوم بنده و شما هستیم که به هیچیک از عوامل ثروت و قدرت متصل نیستیم و با کار و تلاش شبانه روزی سعی می کنیم امنیت کشور بعلاوه دین و مذهب از غلبه معاندان در امان باشد لذا با جان و مال و چوب و سنگ و مشت و لگد تلاش می کنیم در حالیکه هیچ نفع و سودی عایدمان نمی شود مگر استقلال و حکومت اسلامی و رضای حق تعالی در آن باشد.

 برای مثال ملاحظه می شود در حالیکه عده ای هیچگونه سهم و سودی در باشگاه های ورزشی آبی و قرمز ندارند اما برای تحریک هیجان و غلیان جوانی به نفع تیمی فعالیت می کنند. در کشورهای خارجی مردمی که طرفدار تیم های بخصوصی هستند در سرمایه و سود و ضرر تیم شریک می باشند لذا هیجان و غلبات آنها برای کسب سود است.

 ای کاش مردم و جوانان بدون توجه به تبلیغات مسموم استکبار که همیشه بر علیه تمامیت ارضی و استقلال کشور به وسیله تحریک هیجان و برخی امور دنیوی و نیازهای جوانی از طریق شبکه های مجازی و کدهای نشریات فعال هستند کمی فکر کنند.

 ای کاش پس از تسخیر لانه جاسوسی دستوری برای منع انتشار نشریات استکباری صادر میشد البته هنوز دیر نشده زیرا استکبار به وسیله نشریات و شبکه های مجازی و آهنگ ها و فیلم های تاثیر گذار و برنامه ریزی شده بر اساس مشخصات روحی و خلقی جوانان مشغول دشمنی و حضور دائمی در کشور به ویژه در دانشگاه ها هستند.


کد خبرنگار : 20