تاریخ : 1395,یکشنبه 12 دي15:10
کد خبر : 51197 - سرویس خبری : اخبار

نشست مدیرکل بنیاد استان تهران با شورای جانبازان آسایشگاه امام


نشست مدیرکل بنیاد استان تهران با شورای جانبازان آسایشگاه امام

دومین نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با اعضای شورای آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی برگزار شد.

فاش نیوز -  دومین نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با اعضای شورای آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی برگزار شد.

بر پایه این گزارش، «حمید علی صمیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و اعضای شورای آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی(ره) طی نشستی مسایل و مشکلات این مرکز فرهنگی - توانبخشی را مورد بررسی قرار دادند.

این نشست که در حضور تعدادی دیگر از جانبازان بستری دراین آسایشگاه و پس از مراسم زیارت عاشورا برگزار شد، ابتدا جانباز حسین براتعلی رئیس شورای آسایشگاه جانبازان امام خمینی به تشریح بخشی از فعالیت ها و اقدامات چند ماهه این شورا پرداخت و سپس اعضای شورا مسایل، مشکلات، مبودها و نیازهای این آسایشگاه با سابقه و خاطره انگیز پرداختند.

مواردی همچون لزوم ضد عفونی آسایشگاه، تامین وسایل پرستاری، تهیه تجهیزات احیا، تعبیه بسته دارویی ضروری و اورژانسی، ارتباط با مسئولان تامین اجتماعی و بیمه ایران به منظور رفع مشکلات بیمه ودرمان جانبازان و پرستاران، رسیدگی به مسایل فرهنگی،  رسیدگی به امور غذایی وآشپزخانه، راه اندازی سفرهای  تفریحی و اردوهای سیحتی - زیارتی و.... از جمله مسایلی بود که در حضور مدیر کل بنیاد استان تهران مطرح شد که وی تقریبا از همه موارد مطرح شده استقبال کرد و برای اجرایی کردن آنها قول مساعد داد.

صمیمی همچنین با استقبال از فعالیت های شورای آسایشگاه حضرت امام خمینی، اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همفکری شورا با مسئولان، کارها سریع تر از آنچه که تصور می شود به انجام برسد.

وی اظهار داشت شورا برای انجام امور و انتقال نظرات خود منتظر جلسات مشترک زمان بندی شده نباشد و خارج از این چارچوب نیز با ارتباط مستمر به پیگیری برای رفع سریع تر مشکلات اقدام کند.

گفتنی است آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی قدیمی ترین و خاطره انگیز تری آسایشگاه جانبازان کشور است که با دستور مستقیم حضرت امام خمینی تأسیس گردیده است.


کد خبرنگار : 23