تاریخ : 1395,شنبه 18 دي19:39
کد خبر : 51224 - سرویس خبری : اخبار

نشست مسئولان ایثارگران شهرداری تهران و هیئت مدیره انجمن نخاعی


نشست مسئولان ایثارگران شهرداری تهران و هیئت مدیره انجمن نخاعی

رئیس، معاونان و مسئولان امور ایثارگران شهرداری تهران با اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی دیدار کردند.

فاش نیوز - رئیس، معاونان و مسئولان امور ایثارگران شهرداری تهران با اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی دیدار کردند.
برپایه این گزارش، ابتدا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی با خوش آمد گوئی به مهمانان خود و گرامیداشت حماسه مردمی و فتنه شکن 9 دی، به معرفی اعضای هیئت مدیره و بیان برخد مسایل مربوط به جانبازان نخاعی پرداختند.
همچنین غیاثی رئیس هیئت مدیره و  اسرافیلی مدیرعامل انجمن با اشاره به دیدار هیئت مدیره انجمن با دکتر قالیباف شهردار تهران، موارد مطرح شده در آن دیدار را یادآور شد و خواسته هایی را در زمینه مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی و ویلچری مطرح کردند و  خواستار پیگیری آن ها شدند.
سپس آزاده رئیس امور ایثارگران شهرداری تهران با ابراز خوشحالی از حضور در انجمن جانبازان نخاعی و دیدار با جانبازان و معرفی همکاران خود، با ارائه آماری از خدمات ارائه شده به اقشار مختلف ایثارگران طی 10 سال اخیر و دوره مسئولیت دکتر قالیباف در شهرداری تهران، بر اراده شهرداری تهران و امور ایثارگران این سازمان بر رسیدگی به مسائل و مشکلاتی که ایثارگران در ارتباط با شهرداری و مسایل شهری دارند تأکید کرد.
همچنین در ادامه این نشست صمیمانه، تبادل نظر و توافقاتی میان دو طرف برای چگونگی پیگیری موارد مطرح شده انجام گرفت.

گفتنی است در پایان این نشست، از سهبه مناسبت سالگرد حماسه 9 دی سه تن از جانبازان نخاعی مقابله با فتنه آمریکایی صهیونیستی سال 88 مورد تجلیل قرار گرفتند.


کد خبرنگار : 23