تاریخ : 1395,دوشنبه 13 دي12:11
کد خبر : 51259 - سرویس خبری : ورزشی

رئیس اداره مسابقات ورزش بنیاد اعلام کرد:

حضورقدرتمند تیم های جانبازان در مسابقات فوتسال امسال


حضورقدرتمند تیم های جانبازان در مسابقات فوتسال امسال

رئیس اداره مسابقات اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال در مازندران با استقبال بی نظیر جانبازان روبرو شده است و تیم های شرکت کننده قدرتمند و قوی ظاهر شده اند.

محمد معرفی

فاش نیوز - رئیس اداره مسابقات اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال در مازندران با استقبال بی نظیر جانبازان روبرو شده است و تیم های شرکت کننده قدرتمند و قوی ظاهر شده اند.

"حسین هادیان" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی فاش نیوز، با اشاره به افزایش چشمگیر تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات فوتسال قهرمانی جانبازان در بخش های سالم تن و قطع عضو اظهار داشت: کیفیت بازی های انجام شده در سطح قابل قبولی بوده است و تیم های شرکت کننده قدرتمند و قوی ظاهر شده اند.

وی گفت: مسابقات فوتسال قطع عضو نیز با حضور 6 تیم در حال برگزاری است و این تیم ها به صورت گروهی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و در نهایت تیمی که بیشترین امتیاز را از بازی ها گسب کند به مقام قهرمانی دست خواهد یافت.

این مسئول ورزشی ذر بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: مسابقات دسته یک فوتسال جانبازان سالم تن و قطع عضو به چهار گروه تقسیم شده است که درسه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی مسابقه خواهند داد و پس از پایان مسابقات مقدماتی در روز سه شنبه 14 دی ماه 8 تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد.

به گفته هادیان روز پنجم مسابقات قهرمانی فوتسال جانبازان اختصاص به رده بندی تیم های شرکت کننده دارد و تکیف تیم های صعود کننده در این مرحله مشخص می شود.

رئیس اداره مسابقات اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارکران با اشاره به انگیزه بالای جانبازان برای حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال در رامسر متذکر شد: با توجه به شرایط جسمانی جانبازان معزز انگیزه فراوانی برای حضور در مرحله پس از مقدماتی مسابقات در آنها دیده می شود و این موضوع می طلبد که همه ساله این مسابقات به صورت منظم برای این عزیزان برگزار شود.

هادیان با ابراز رضایت از نحوه و برگزاری مسابقات در بخش جانبازان قطع عضو تصریح کرد: سطح بازی تیم های قطع عضو در این مرحله از مسابقات در مقایسه با سال گذشته از پیشرفت بسیار چشمگیری برخوردار است و تیم های قطع عضو با توجه به میانگین سنی جانبازان در مرحله مقدماتی در سطح خوبی ظاهر شدند.    

 


کد خبرنگار : 17