تاریخ : 1395,یکشنبه 12 دي18:23
کد خبر : 51266 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

دردسر دریافت کد کاربری سامانه ایثار!



محسن ناطق- در حال حاضر موضوعی که فکر تمام ایثارگران محترم را مشغول کرده اخذ کد کاربری سامانه ایثار برای ثبت درخواست های ایثارگران است. می گویند از این به بعد ایثارگران خودشان وارد سامانه شوند و درخواست خود را وارد کنند.

 از دیروز که کد را گرفتیم و رمز عبور را تغییر دادیم دیگر قادر به ورود به سامانه نشدیم. گاهی کد امنیتی میخواهد که در تصویر عددی نشان نمیدهد تا وارد کنیم القصه دیروز سه ساعت در صف بودیم . سالن بنیاد مملو از ایثارگرانی بود که برای دریافت کد کاربری تجمع کردند. محیط بسیار شلوغ و همهمه باعث شد سه مرتبه دچار حالت تهوع شوم و از سالن خارج شوم اما بعلت سرما دوباره به داخل سالن برگشتیم. از رییس منطقه خواستیم که تدبیری برای جانبازان دارای مشکلات اعصاب و روان و جسمی و حرکتی بیندیشد اما طبق معمول هیچگونه تدبیری وجود نداشت. پس از سه ساعت انتظار و زجر و شکنجه هولناک عاقبت کد کاربری را دریافت کردیم اما سامانه ایثار قبول نمیکند و نمیتوانیم واردشویم. موضوع ثبت درخواست وام مسکن ایثارگران است که معلوم نیست باز چه شیره ای به سر ایثارگران مالیدند اما بزودی مشخص میشود نقشه چه بوده است؟؟؟

 دلم برای کارمندان بنیاد سوخت که از اول وقت اداری مجبور بودند در آن شلوغی و سر و صدا تا آخر وقت اداری به ایثارگران محترم با متانت و حوصله و نجابت خدمت رسانی کنند. افسوس که همیشه مدیران در اتاقهای لوکس لم می دهند و مردم و پرسنل در اثر بی تدبیری ایشان دچار انواع شکنجه و زجر روحی و جسمی هستیم و دیگر هیچ !!

 آیا تصویب وام مسکن ایثارگران واقعیت دارد؟ مسئولانی که بسیاری از تسهیلات و امتیازات ایثارگران از جمله بیمه تکمیلی درمان را ناجوانمردانه قطع کردند آیا حاضر میشوند وام مسکن ایثارگران را پرداخت کنند؟ آیا طبق معمول چاله اعتبار را بنام ایثارگران حفاری کردند تا با چرخشی سیاسی سهم وام ایثارگران به امور دیگری همچون انتخابات پیش رو هزینه کنند؟ بعید می دانیم با وجود این مسئولان سکولار و غربگرا آبی برای رفع مشکلات مسکن ایثارگران محترم در قوری بنیاد گرم شود هرچند قوری روی آتش خاموش و افسرده تدبیر و امید باشد!!!!


کد خبرنگار : 20