تاریخ : 1395,دوشنبه 13 دي14:28
کد خبر : 51268 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

جانبازیتو بزار درِ کوزه آبِشو بّخور!!!



علیرضا دهشیری - بنده "علیرضا دهشیری" مدت حضور 11ماه درمناطق جنگی فاو - جزیره مجمون - جزیره فارسی - یگان دریایی سپاه وجهاد -در سن 16سالگی در منطقه فاو شیمیایی و(ریه - چشم و پا )مجروح شدم و تا این تاریخ بعداز کیلومترها مدارک پزشکی و تایید مجروحیت و مدارک کمیسیون عالی و ویژه و متخصصین مربوطه 15 درصد شدم که به هیچ دردی نمی خورد! فقط بیمه طلائی هستیم و والسلام. فاقد شغل دولتی و کارگر ساعتی طبق قرارداد در دهیاری روستایمان نزدیک به 14 سال مشغول همه نوع کاری هستم.

نه تنها رسمی نشدم بلکه هرسال با ترس و لرز که کارگر نمی خواهیم روبروهستیم، چاره چیست؟

مثل کارگران اهرام ثلاثه مصر باستان باید با این بدن مجروح و اعصاب خورد شده وبی خوابی همیشگی روزگارسپری کرد.

بخدا هنوز هیچ شبی سیر خواب نشدم؛ از طرفی اوضاع بسیار بداقتصادی خانه که واویلاست، یک منزل با وام ساختیم که همش قرض است، فرزند اولم امسال به لطف فقط خدا در دانشگاه ملی قبول شد چون نتوانست از سهمیه جبهه و جانبازیم هیچ استفاده ای ببرد، زیر بار منت هم نرفت.

یک جمله زیبا بعداز قبولی به بنده گفت که پذیرفتم، گفت بابا: "این جبهه و جانبازیتو بزار در کوزه آبشو بخور" !

این جانبازی به هیچ درد نمی خورد و نخواهد خورد. بخدا شرمنده شاش شدم، شرمنده همسرجانبازتر و بیمارتر از خودم می شوم. نداریم و نداری هم بسیار سخت است بخصوص در حال حاضر. چندنوبت رفتم سپاه گفتم بخدا بنده رو بفرستید بلکه جزء شهدای مدافعان حرم بشوم تا بلکه خانواده ام بتوانند نفسی راحت بکشند.!

15 درصدم 25 درصد میشود و فرزندانم نیز فرزندان شاهد، همسرم نیز حقوقی میگرفت، وقتی صحبت از حقوقهای نجومی و اختلاسهای آنچنانی میشود جگرم آتش میگیرد چرا ما رفتیم جنگیدیم تا این افرادمثل دایناسور زمخت و بزرگ بشوند و سود و نفع اصلی این مملکت اسلامی را این ملعونها ببرند و ما زجرش را بکشیم و تا زنده هستیم باید تحمل کنیم ( لعنت خداوند بر همه این افرادباد تاروز قیامت وبعداز قیامت ).

شرم کنید... توقف کنید... بس است، بخدا قسم اگر به دست بنده برسند تک تک شان را در دریا چه نمک قم زنده به گور میکنم! بدانید این افراد همه فک و فامیلها شون ونوه هاشونو وبچه هاشونو تا 100سال دیگر تامین کردند و حرف حسابی تو مخشون نمیرود. فقط باید از بینشون برد والا باید منتظر بعدی با اختلاسی چشمگیر تر باشیم.

بخدا این ظلم بدتر از شهادت ائمه (ع)است قوه قضایه هم کوتاهی میکند، باید دست بچه های اطلاعات دادشون تا نفسشون بالا میاد زجربکشند. بخدا ما از بی درآمدی ونداری داریم ازبین میرویم. بداد جانبازان زیر25 درصد هم برسید!


کد خبرنگار : 17