تاریخ : 1395,دوشنبه 13 دي14:38
کد خبر : 51269 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

جانبازان زیر 25 درصد را دور نریزید!


جانبازان زیر 25 درصد را دور نریزید!

امروز که سال ها از حماسه 8سال دفاع مقدس می گذرد، معضل درصد و طبقه بندی و ایجاد شکاف خدمت رسانی برای دلاوران بی ادعای آن دوران قریب به اتفاق رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد فراموش و یا نادیده گرفته شده اند و هم اکنون مجلس محترم مشغول تصویب برنامه ششم است.

معلم جانباز - باسلام عرض ارادت خدمت همرزمان عزیزم و دوستان ایثارگر؛ امروز که سال ها از حماسه 8سال دفاع مقدس می گذرد، معضل درصد و طبقه بندی و ایجاد شکاف خدمت رسانی برای دلاوران بی ادعای آن دوران قریب به اتفاق رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد فراموش و یا نادیده گرفته شده اند و هم اکنون مجلس محترم مشغول تصویب برنامه ششم است.

لذا آن دسته از دوستان وکسانی که به نحوی با نمایندگان ارتباط دارند فعال شوند و اصرارکنند تا این همه ظلم و تفاوت از بین برود وپس از گذشت قریب به 40سال رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد را دریابند وکمی به کشورهای اطراف و جهان بنگرند که چگونه از کهنه سربازان و خانواده آنها حمایت می کنند. دوستان عزیز! عمر این جامعه هدف الان بالای 50 سال است و با این مریضی و....شاید چند سالی زنده باشند ضمن اینکه فرزندان آنها بزرگ شده اند باید تشکیل خانواده بدهند.

دولت وظیفه دارد مشکلات ما را حل کند چرا که زمانی تمام کشورها با تجهیزات مدرن آمده بودند تا نظام اسلامی را ساقط کنند ما رزمندگان بودیم که سینه سپر کردیم، از همه چیز جوانی و درس و ثروت گذشتیم و عده زیادی از دوستانمان شهید شدند تا نظام سرپا بایستد. این حق ما نیست که عده ای دزد نجومی ببرند و بخورند و صاحب و ذخائر نظام باشند وما که حافظان اصلی نظام و وراث شهدا هستیم گرسنه بمانیم.

ما می توانیم با پشتیبانی از انجمن های جانبازان و فعالین ایثارگر بر روی خواسته های خود پافشاری کنیم تا دولتیان بدانند این میز وسفره ای که پهن شده هدیه شهدا وجانبازان ورزمندگان است، بی معرفت نباشند؛ به هدیه کنندگان پشت نکنند که در روز سختی اشرافیان و نجومیان نیستند و باز هم ما و یا نسل و فرزندان ما از آنها محافظت می کنند.

لذا دوستان همین چند روز را غنیمت بدانند و با نمایندگان شهرشان تماس بگیرند و محکم و استوار دنبال حقشان باشند و از کلمه زیر 25 درصد اعلام انزجارکنند؛ چرا که جانبازان با هم فرقی ندارند؛ اهداف و محل نبرد یک جا بود، نوع مجروهیت و انداره آن دست خدا بود و دولت موظف است به دوستان نخاعی و بصیر و...که صدمه بیشتر دیده اند با تمام وجود خدمت کند وما جانبازان زیر 25 درصد را هم دور نریزند و در محوطه خدمات نگه دارند.

یا حق!


کد خبرنگار : 17