تاریخ : 1395,دوشنبه 13 دي13:52
کد خبر : 51278 - سرویس خبری : استان ها

جمع‌آوری نوشته‌های شهدا و جانبازان لرستانی



دل‌آرام خبر داد:

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار بااهمیت است، افزود: بسیاری از آثار نوشته شده توسط شهدا و جانبازان لرستانی جمع‌آوری شده و در نوبت چاپ هستند.

یدالله دل‌آرام، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: ۱۳ کتاب در حوزه دفاع مقدس در سال‌جاری به چاپ رسیده است.
وی اظهار کرد: این کتاب‌ها از تألیفات نویسندگان لرستانی هستند و تا پایان سال نیز تعدادی دیگر کتاب در حوزه دفاع مقدس استان به چاپ می‌رسد.
دل‌آرام ادامه داد: کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس لرستان راجع به تاریخ شفاهی این دوران، عملکرد یگان‌های استان، خاطرات و دست‌نوشته‌های شهیدان و جانبازان است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اضافه کرد: بسیاری از آثار نوشته شده توسط شهدا و جانبازان لرستانی جمع‌آوری شده و در نوبت چاپ هستند.
وی یادآور شد: چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار بااهمیت است و بنیاد حفظ آثار استان اهتمام ویژه‌ای به این مسئله دارد.
دل‌آرام افزود: دفاع مقدس دارای زوایای مختلفی است و حوزه کتاب می‌تواند به خوبی این ابعاد را به مخاطبین انتقال دهد.


کد خبرنگار : 20