تاریخ : 1395,دوشنبه 13 دي19:05
کد خبر : 51285 - سرویس خبری : هنر

مستند بابا در باران آمد، از که میگوید!



پایان تصویربرداری مستند "بابا در باران آمد" نگاهی بر زندگی شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده+ تصاویر

تصویربرداری مستند « بابا در باران آمد» نگاهی بر زندگی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان محمود آباد به پایان رسید و به زودی از یکی از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش می‌شود.
پایان تصویربرداری مستند "بابا در باران آمد" نگاهی بر زندگی شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده+ تصاویر
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، گروه مستندسازی «دیوان عاشقی» با تهیه کنندگی اکبر پیش بین، با ساخت مستند "بابا در باران آمد" نگاهی بر زندگی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان محمود آباد انداخته است.  

تهیه کننده و کارگردان مستند« بابا در باران آمد» در گفتگویی با خبرنگار ما با بیان اینکه این مستند درباره زندگی شهید اسماعیل خانزاده است، گفت: کار تصویربرداری این برنامه در مکان‌های مختلفی از جمله تهران٬ روستای زنگی‌کلا( زادگاه و محل زندگی شهید)٬شهرستان محمود آباد و همچنین شهر امام‌زاده عبدلله(ع) شهرستان آمل انجام و هم اکنون پس از پایان مرحله تصویربرداری٬ کار تدوین آن آغاز شد.

وی در ادامه افزود: پس از پایان مرحله تدوین، این مستند به زودی از یکی از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش می‌شود.

اکبر پیش بین که از مستندسازان با تجربه در حوزه ایثار و شهادت است و چندی قبل نیز مستند «زائر شهر غریب» با نگاهی بر زندگی شهید مدافع حرم آملی (هادی جعفری) از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت، تصریح کرد: در مستند « بابا در باران آمد» با اعضای خانواده٬ جمعی از دوستان و همکاران و هم محله‌ای‌های شهید گفت‌وگوهایی انجام شد و سعی کردیم در آن نگاهی کامل بر زندگی فردی و اجتماعی این شهید بزرگوار داشته باشیم.

تهیه کننده و کارگردان مستند "بابا در باران آمد" با اشاره به عوامل تولید این مستند، گفت: بابک مهدی‌زاده به‌عنوان تصویربردار، فاطمه شفیع‌زاده محقق و پژوهشگر٬ حمید بنا نویسنده و محمدرضا پیروچ به‌عنوان مدیر تولید در این برنامه همکاری دارند.

شهید اسماعیل خان زاده یکی از شهدای مدافع حرم استان مازندران و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان محمودآباد است که در 29 آذر ماه 94 در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.