تاریخ : 1395,دوشنبه 20 دي13:03
کد خبر : 51376 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

یک جشن تولد متفاوت!


یک جشن تولد متفاوت!

همسر جانباز شهید مهران عبدالمناف به مناسبت سالگرد تولد همسرش، مراسم تولد او را در مزار شهدا برگزار کرد.

شهید گمنام

فاش نیوز- همسر جانباز شهید مهران عبدالمناف به مناسبت سالگرد تولد همرش، مراسم تولد شهید خویش را روز پنج شنبه در کنار مزار همسر خود در مزار شهدا برگزار کرد.

  جانباز شهید مهران عبدالمناف که  دو سال پیش در تیر ماه سال 1393 به شهادت رسید و در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده شد، پنج شنبه 16 دی ماه میزبان جمعی از جانبازان و زائران مزار شهدا بود.

  همسر این جانباز شهید پس از شهادت همسرش، تا مدتها هر روز بر سر مزار وی حاضر میشد و با علاقه و عشقی مثال زدنی با شهید خویش به راز و نیاز می پرداخت. او پس از گذشت مدتی و به خواست اطرافیان این حضور در کنار مزار شهید را به چند بار در هفته موکول کرد اما در همین حضورهای چند روز یک بار در هر هفته به شکلی بسیار زیبا و عاشقانه مزار همسر خویش را تزیین می کند. او در این هفته به مناسبت سالگرد تولد شهید عبدالمناف در 18 دی، جشن تولدی زیبا و پرشکوه بر سر مزار وی برگزار کرده است که عملی بسیار شایسته و زیبا و معنوی و کم نظیر در میان مزار شهداست.

  همسر شهید، مزار شهید عبدالمناف را با چراغ نیز آذین بندی کرده و نه تنها مزار شهید را مثل هر هفته با گل های زیبا گلباران کرده بود، بلکه میزی در کنار مزار شهید تعبیه کرده و از گل و شیرینی و کیک و آنچه که در یک جشن تولد کامل دیده می شود، چیزی کم نداشت!

  عشق، محبت، تعلق خاطر، دلبستگی،دلداگی ... نمی شود واژه ای شاید دنیایی برای توصیف چنین عشقی یافت و نمیتوان نامی بر چنین حس عمیقی نهاد ...که در این دوره و زمانه و عصر شلوغی ها و غفلت ها، همسر شهیدی پس از دو سال پرواز همسرش، جشن تولد شهیدش را اینگونه باشکوه برگزار کند.

  این پنج شنبه دوستان جانباز شهید عبدالمناف، آشنایان همسر باوفای این شهید، همسران شهدای جانباز عزیز دیگر و تعدادی از مردم، میهمان محفلی ساده و آسمانی و البته عاشقانه بودند و طعم شیرینی کیک تولدی را چشیدند که به شیرینی پیوند این همسران عاشق بود.

 

گزارش و عکس از شهید گمنام


کد خبرنگار : 20