تاریخ : 1395,شنبه 18 دي19:57
کد خبر : 51381 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

عدم تناسب تسهیلات و درصدها و مدارک



محسن- اعضای محترم کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در خصوص تسهیلات ایثارگران باید بگویم خیلی از بندهای آن تبعیض ناروا و مخالف اصول قانون اساسی و همچنینی بی عدالتی و مخالف اسلام می باشد. مثلا" رزمنده ی 12ماه جبه که ذکر شده. خیلی از رزمنده ها نزدیک عملیات فراخوانده می شدند و ممکن است در چندین عملیات مهم شرکت فعال داشته باشنه ولی جبهه ی آن ها به 12ماه نرسد.

 از طرفی بعضی از رزمندگان ممکن است در پشت جبهه در منطقه در تدارکات حتی بیشتر از 12ماه مونده باشند و همچنین بعضی از جانبازان 25 درصد به بالا ممکن است یک بار مجروح شده باشند و مدارک جانبازی خود را کامل دریافت کرده باشند و به کمیسیون ارائه داده باشند.

 ولی در اوایل جنگ جانبازانی هستند که در چندین عملیات مجروح شده اند ولی در آن موقع نمی دانستند که میبایستی مدارک جمع کنند. در اینجا چون ذکر شده بالای 25 درصد حق جانبازان زیر 25 درصد ضایع شده است.

 لذا از نمایندگان محترم انتظار می رود که این تبعیض ها و بی عدالتی ها رو اصلاح کنند و به تعداد دفعات شرکت در عملیات ها و همچنین تعداد دفعات مجروح شدن در عملیات ها هم امتیاز در نظرگرفته شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

با تشکر


کد خبرنگار : 20