تاریخ : 1395,دوشنبه 20 دي18:59
کد خبر : 51420 - سرویس خبری : اخبار

پیام تسلیت دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی


پیام تسلیت دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر می باشد:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

رجعت چهره پر تلاش و نام آشنای انقلاب اسلامی، یار امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(دام عزه) در برپایی نظام جمهوری اسلامی ، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی موجب تألم و تأثر همگان گردید . 59 سال همکاری و همدلی با رهبری معظم در فراز و نشیب حوادث واقعه و جایگاه و منزلت ایشان در تلاطم فرصت ها و تهدیدها را در نگاهی جامع جز در پیام مقام معظم رهبری نمی توان دریافت.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فقدان رفیق دیرین، و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی رهبر معظم، و همکار نزدیک ایشان در سال های متمادی در عهد جمهوری اسلامی را به معظم له، ملت ولایت مدار و خانواده داغدار و معزا تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت و عفو عندالحساب رابرای این مرحوم از پرودگار متعال خواستار است.

مجتبی شاکری

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

بیستم دیماه 1395