تاریخ : 1395,سه شنبه 21 دي13:52
کد خبر : 51425 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

اگر نمی رفتی!!!!!



ایرج رحمانیان ۶۵ %- مگه مجبور بودی داداش من چله تابستان یا چله زمستان بری جبهه؟ اونم روی خاک بشینی یا توی عملیات شرکت کنی یا جایی باشی که خمپاره کنارت منفجر بشه و یا گرسنگی و تشنگی به خودت بدی یا شاهد متلاشی شدن بدن همسنگرانت باشی یا فریاد بزنی بگی داداش بعثی! چند کیلو موج انفجار و چند تایی هم گلوله ضد هوایی یا خمپاره برات بفرسته که الان بگی من جانبازم؟!

حالا عکس اینها....

 میموندی توی خونه یا درس میخوندی یا کاسب کار حرفه ای پولدار میشدی بعد با یک میلیون معافی میگرفتی بعد همینطور که ثروتمند میشدی و سربار جامعه نمیشدی. اونوقت نور چشم مسئولان بودی چون هم دست به رشوه ات عالی میشد، هم رانت بعضی مسئولان میشدی.

 یه آقا که آقازاده هایی تحویل جامعه میداد که هرجا می رفتند از مردم گرفته تا مسئولان جلویشان دولا و راست می شدند. بعد می رفتی گرین کارت آمریکا می گرفتی و بچه هارا برای ادامه تدریس می بردی. اونجا اینقدر وضع مالیات خوب میشد که تو تاثیر گذار بودی روی تصویب قوانین. از نماینده گرفته تا بالاتر از اون موقع دادن طرح یا لوایحی اول با شما مشورت کنن و در آخر بهت میگفتن چهره ماندگار و کارآفرین ایران....

آره داداش یه تصمیم از سر فداکاری و ایثارگری نتیجه اش میشه این که برای یک درصد بیشتر به انواع التماس ها و ... متوسل بشیم!!!


کد خبرنگار : 20