تاریخ : 1395,چهارشنبه 22 دي15:12
کد خبر : 51438 - سرویس خبری : ورزشی

آغاز رقابت های دسته برتر فوتسال جانبازان در رامسر /تصاویر


آغاز رقابت های دسته برتر فوتسال جانبازان در رامسر /تصاویر

چهاردهمین دوره مسابقات دسته برتر فوتسال جانبازان، گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 5 در رامسر آغاز شد که دراین دور از مسابقات 16 تیم از جانبازان از سراسر کشور به مدت یک هفته با هم به رقابت می پردازند.

سیدعلی ظهوری

فاش نیوز - چهاردهمین دوره مسابقات دسته برتر فوتسال جانبازان، گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 5 در رامسر آغاز شد که دراین دور از مسابقات 16 تیم از جانبازان سراسر کشور به مدت یک هفته با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، جلسه فنی قرعه کشی چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جانبازان سراسر کشور روز دوشنبه بیستم دی ماه در رامسر برگزار شد  و تیم های حاضر، رقبای خود را شناختند

خاطر نشان می شود که طبق برنامه ریزی ها، مسابقات باید راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه آغاز می شد که با تطابق درگذشت و تشییع آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی با آغاز این مسابقات، رقابت ها در آن روز تعطیل و شروع آن به روز بعد موکول گردید.

خبرنگار ما می افزاید به مناسبت رحلت (یار امام، انقلاب و رهبری) آیت الله رفسنجانی، مراسم ترحیمی، از سوی اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسجد جامع رامسر و با حضور جمع کثیری از متسابقین، جانبازان و مسئولین بنیاد شهید عصر امروز از ساعت 15 الی 17 برگزار می شود.

توجه شما را به جدول نتایجِ روز اول مسابقات جلب می کنیم:

اُسـتـان

نـتـیـجـه

اُسـتـان

فارس

4            3

کرمانشاه

گلستان

0            0

تهران ب

ایلام

0            4

آذربایجان شرقی

اصفهان

0            1

تهران الف

خراسان رضوی

0            3

قم مقدسه

اردبیل

3            5

خوزستان

همدان

3            3

قزوین

مازندران

0            3

گیلان

 
گزارش و عکس: سیدعلی ظهوری

کد خبرنگار : 24