تاریخ : 1395,چهارشنبه 22 دي15:47
کد خبر : 51456 - سرویس خبری : فیلم

شهید مدافع حرم عراقی:

ما خورشید درخشان مقاومت هستیم/فیلم


ما خورشید درخشان مقاومت هستیم/فیلم

در وصیت تصویری شهید سیف علی مخیلف، رزمنده مقاومت اسلامی نجباء آمده است: به دوستان، همکاران، رفقا و همه رزمندگان می‌گویم ما خورشید درخشان مقاومت هستیم. ما برج سنابل آسمان هستیم.

فیلم وصیت برخی از رزمندگان جنبش مردمی نجباء که در جریان درگیری با تروریست‌های تکفیری و متجاوز از جمله داعش به شهادت رسیده‌اند، توسط «دفتر سیاسی رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء در ایران» تولید و منتشر شده است. شهید «سیف علی مخیلف» یکی از همین شهدای مقاومت در عراق است که پیش از شهادت وصیت خود را مقابل دوربین اعلام می‌کند. متن وصیت این شهید مقاومت اسلامی حشد الشعبی عراق و عضو مقاومت اسلامی جنبش النجباء در ادامه می‌آید:

«به خانواده‌ام سلام می‌کنم. به پدر ، مادر، برادران و خواهرانم. به آن‌ها می‌گویم که خیلی دوستشان دارم، مواظب خودتان باشید. به دوستان، همکاران، رفقا و همه رزمندگان می‌گویم ما خورشید درخشان مقاومت هستیم. ما برج سنابل آسمان هستیم. ما آزادی اسیران هستیم. ما نفس شهدا هستیم. پس ای رزمندگان و شهدا! ما در این راه پیامبر(ص) و خاندان پاکش قدم خواهیم برداشت، همانگونه که ائمه و بقیه دوستان گام برداشتند. آن‌ها رفتند و ما باقی مانده‌ایم. و انشاء‌الله به اذن خداوند پیروزی یا شهادت نصیبمان می‌شود.

به مادرم سلام می‌کنم و به او می‌گویم برایم نگران نباشد چرا که من در آسایش هستم و خدا را شکر می‌کنم و به او می‌گویم خوب پسری به دنیا آوردی. تو(مادر) برایم خیلی زحمت و بی‌خوابی کشیدی و این زحمات هدر نخواهد رفت و فرزندت انشاءالله به بهشت می‌رود.

به پدرم سلام می‌کنم و به او می‌گویم که برایم زحمت کشیدی در این سال‌های طولانی و این زحمت‌ها به نتیجه رسید. من به فضل خداوند یک رزمنده‌ام و این جهاد توفیقی از جانب خداوند است. از خدا می‌خواهم که من و همه را توفیق دهد. به همه دوستانم می‌گویم که در این مسیر گام بردارید. چون راه جهاد برترین راه است و این راه چه زیباست و زندگی رزمنده یعنی کامل کردن دین همانگونه که در ازدواج است. و از همه آن‌هایی که با من قطع رابطه کردند و یا از من ناراحتند می‌خواهم که مرا حلال کنند.

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فیلم وصیت شهید سیف علی مخیلف در ادامه قابل مشاهده است: