تاریخ : 1395,پنجشنبه 30 دي17:45
کد خبر : 51502 - سرویس خبری : اخبار

بزودی؛ ابلاغ پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان


بزودی؛ ابلاغ پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان

دستورالعمل نهایی محاسبه حقوق و پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان بسیجی تهیه شده و تا یکی دو ماه آینده ابلاغ می شود.

فاش نیوز - دستور العمل نهایی محاسبه حقوق و پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان بسیجی تهیه شده و از طریق ستاد کل ان شاالله تا یکی دوماه آینده ابلاغ می شود.

مسئول ایثارگران سپاه پاسداران در مورد پاداش پایان خدمت و بازنشستگی بسیجیان گفت: دستور العمل نهایی محاسبه حقوق و پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان بسیجی تهیه شده و از طریق ستاد کل ان شاالله تا یکی دوماه آینده ابلاغ می شود.

به گزارش فاش نیوز، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگارما، با بیان این مطلب گفت: بحمدلله  نظر سپاه و بنیاد شهید بر این است که قانون کامل اجرا شود اما اشکالی که وجود دارد این است که مثلا" جانبازی که سال 60 مجروح شده، الان که سال 95 هستیم، 5 سال از 30 سالش گذشته است، 35 سال خدمت است، الان محاسبه پاداش برایش مشکل است.

وی اظهار داشت: دو راهکار پیشنهاد داده شده، یکی اینکه از اولین رأی که کمیسیون پزشکی سال 70یا71 داده است را مبنا بگذاریم که همه جانبازان ما الان می شوند 25 سال خدمت.

سردار شریفی درباره اینکه بنیاد حالت اشتغال را از سال 72حساب کرده و تا سال 1402را برای خودش ملاک قرار داده است نیز گفت: اصلا" بنابر این نیست. در دستورالعملی که آمده بناست که از 96 بازنشستگی شروع بشود ولو با یک عدد ناچیز، چون اینطور مشکل است که اگر بخواهیم همه را جمع بکنیم و یکدفعه 40 هزار نفر را بازنشست بکنیم که نمی شود.

مسئول ایثارگران سپاه افزود: ما گفتیم که مثلا" از 96 شروع بکنیم و سالی 3000 یا 4000 نفر را بازنشست کنیم؛ از قدیمی ترین جانبازان که مثلا" 59 یا 60 و 61 جانباز شده اند، اینها همینطور به ترتیب بیایند.

شریفی تأکید کرد: اما قطعا" بازنشستگی دارند و 30ماه هم برابر آخرین حقوق، پاداش دارند و این را ان شاالله نگران نباشند.


کد خبرنگار : 21