تاریخ : 1395,شنبه 25 دي17:52
کد خبر : 51505 - سرویس خبری : اخبار

جانباز نخاعی استان البرز به شهادت رسید


جانباز نخاعی استان البرز به شهادت رسید

جانباز ناصر شجاعی از جانبازان استان البرز، پنجشنبه شب در بیمارستان خاتم الانبیا به شهادت رسید و به کاروان طلایی شهیدان پیوست.

فاش نیوز -  جانباز ناصر شجاعی از جانبازان استان البرز، پنجشنبه شب در بیمارستان خاتم الانبیا به شهادت رسید و به کاروان طلایی شهیدان پیوست.

بر پایه این گزارش، ناصر شجاعی که از جانبازان هفتاد درصد نخاعی استان البرز و ساکن فردیس کرج بود، پس از سال های طولانی تحمل مشکلات ناشی از مجروحیت و قطع نخاعی، پریشب به علت نارسایی قلبی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) به شهادت رسید.

طبق اعلام اداره کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان البرز، پیکر این جانباز شهید صبح امروز شنبه ۹۵/۱۰/۲۵ ساعت ۹/۳۰ صبح از جلوی منزلش در فردیس به سمت بهشت سکینه تشییع و درآنجا به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت این شهید نیز روز دوشنبه ۹۵/۱۰/۲۷ ازساعت ۱۵ الی۱۶/۳۰ در فلکه ۴فردیس مسجد المهدی(عج) برگزار می گردد.

ناصر شجاعی جانباز 70 درصد، یادگار 8 سال دفاع مقدس متولد سال 1347 می‌باشد که پس از تحمل سال‌ها رنج و جراحات ناشی از جنگ جمعه 24 دی ماه دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست .

 پیکر پاک جانباز گران‌قدر شهید ناصر شجاعی صبح شنبه 25 دی ماه از جلوی درب منزل وی واقع در فردیس خیابان 18 غربی خیابان شبنم به سمت بهشت سکینه با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور استان البرز تشییع و در گلزار شهدای بهشت سکینه به خاک سپرده خواهد شد.


 گفتنی است این جانباز شهید اصالتا" از اهالی کرمانشاه بود و در حین گذراندن خدمت مقدس سربازی، در جبهه نبرد با دشمن بعثی به درجه جانبازی نائل گردید.


کد خبرنگار : 23