تاریخ : 1395,پنجشنبه 30 دي17:30
کد خبر : 51618 - سرویس خبری : اخبار

دیدار هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با معاون اول رئیس جمهور


دیدار هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با معاون اول رئیس جمهور

اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت وگو کردند.

فاش نیوز -   اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری ما، اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی شب گذشته با حضور در دفتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور پیرامون مسایل و مشکلات جانبازان نخاعی به گفت وگو وتبادل نظر پرداختند.

در این دیدار علیرضا نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه، حجت الاسلام شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار محسن انصاری قائم مقام وی، ایزدی ، معاون تعاون بنیاد و مصطفی پرکره، مشاور امور جانبازان رئیس بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

همچنین در این دیدار، ابتدا تعدادی از جانبازان به تشریح مسایل و مشکلات و اوضاع نابسامان معیشت و درمان جانبازان قطع نخاعی پرداختند و سپس جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور در سخنانی گفت: مشکلات معیشتی جانبازان چیزی جز شرمندگی برای مسئولان به همراه ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری با اشاره به از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس،‌اظهار داشت: زمانی که به جای شعار و سخن گفتن، نیاز به عمل و حضور در صحنه بود،‌ شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران و حراست از خاک کشور فداکاری کردند و کشور را در مقابل تهاجم دشمنان حفظ کردند.

وی افزود: از خداوند می خواهم که ما را یاری کند تا بتوانیم به گونه‌ای عمل کنیم که در پیشگاه شهدا، جانبازان، ایثارگران و نیز امام شهدا شرمنده نباشیم.

معاون اول رئیس جمهور با یادآوری مشکلات و دغدغه‌های متعدد جانبازان و مسائل و دشواری‌های مختلفی که خانواده‌های جانبازان با آن مواجه هستند، تصریح کرد: یادآوری مشکلات جسمی و روحی جانبازان در کنار تنگنای معیشتی این عزیزان، چیزی جز شرمندگی برای مسئولان به همراه ندارد.

جهانگیری با تاکید بر نگاه ویژه رئیس‌جمهور و توجه سایر اعضای دولت نسبت به جانبازان و ایثارگران، یادآور شد: رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران و تامین نیازهای آنان از اولویت‌های مهم دولت است که همواره مورد تاکید روحانی نیز بوده است و دولت با حداکثر توان تلاش خواهد کرد دغدغه‌های جانبازان و ایثارگران که مدافعان اصلی کشور و نظام بوده اند را مرتفع سازد.

همچنین در خاتمه نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز سخنان کوتاهی ایراد کرد.

گفتنی است در این دیدار محمود غیاثی رئیس هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی، حسین اسرافیلی، مدیرعامل انجمن، حسن ابوطالبی، مسئول پیگیری طرح معیشت جانبازان نخاعی، مهدی اسد زاده، دکتر آطاهریان، دکتر قنبری، مصطفی مسعودی و بهروز ساقی از دیگر اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی حضور داشتند.


کد خبرنگار : 19