تاریخ : 1395,یکشنبه 03 بهمن12:47
کد خبر : 51644 - سرویس خبری : حقوقی و قوانین

چگونه ماده 38 شامل جانباز بازنشسته می شود


چگونه ماده 38 شامل جانباز بازنشسته می شود

س - سلام.بنده جانباز 55 درصد هستم سال 71مشغول بکار شدم وسال 81 از وزارت بهداشت باز خرید شدم ان موقع 1170 000 تومان پاداش گرفتم و الان هم سی سال گذشته ایا بنیاد به ما پاداش می دهد؟
 

ج- دریافت پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال بنیاد هیچ ارتباطی به مبلغ بازخریدی از محل استخدامی ندارد. لذا شما می توانید از پاداش پایان خدمت برخوردار شوید.
 

 

س - سلام به مسئولین زحمتکش کانال ایثارگران ، چرا پاداش خدمتی بازنشستگان سپاه پاسداران سال 78را پرداخت نشده است این افراد نیروهای بی سر زبان هستند و از مسائل حقوقی سر در نمی آورند مسئولین سر این نیروها کلاه گذاشتند  این افراد بیشترین ماموریت های را داشتند
ج – از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کنید تا به حق  قانونی خود برسید

 

س - سلام خسته نباشید که این کانال را راه اندازی کردید من "اچ ار سی تی" ریه ام ده دوازده  بیست و چهار می باشد و مرحله اول تاید شده و دکتر اصلانی شیمیایی بودن را تایید کرده ولی کمیسیون عالی یکبار رد شدم من پیگیری نکردم  آیا تاچند بار می توانم  در کمیسیون  شرکت کنم ؟
ج- محدودیتی برای تعداد دفعات شرکت  در قانون پیش بینی نشده است ولی برای تجدید کمیسیون باید دلیلی وجود داشته باشد. ضایعات شیمیایی چون ممکن است شدت یابد همواره قابل تجدید نظر است چون آزمایشات مشخص دارد.

 

س - سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان وبزرگواران . بنده زمان جنگ و اسارت بسیجی بودم بعد به عضویت سپاه درامدم ودرسال 85 ازطرف سپاه به کمسیون پزشکی رفتم وبند (ب )شدم و درسال 90 برای صعب العلاجی از طرف سپاه به کمسیون پزشکی رفتم واین دفعه بند ( ج) شدم وچون بیماری دیابت داشتم صعب العلاجی رابه من دادند وبازنشسته وازکارافتاده  کامل شدم و دو رتبه بالاتر سرتیپ دومئ را به من دادند اما حقوقم خیلی کم است وفقط حقوق بازنشستگی می گیرم  و غیر از این هیچ جایی حتی یک ریال هم دریافت نمی کنم .حقوقم هم مبلغ دومیلیون تومان هست چندبار به ایثارگران رفتم اعتراض کردم اما ترتیب اثر داده نشد گفتند چون شما زود بازنشسته شدید حقوقتان همین دوتومان است لطفا در مورد ماده 38 راهنمایی کنید که آیا  این اضافه حقوقی که مبلغش 300 هزار تومان است به ماتعلق می گیرد .
ج- اگر مشمول بند "ج "شده و بازنشسته شده اید, دریافتی شما کم خواهد بود و با سنوات محدود بازنشسته شده اید. لکن با شرح بعدی مبنی بر از کارافتادگی کامل و وضعیت جسمی احتمالا اشتباهی در مورد شما شده یا اینکه با کمیسیون مجدد بتوانید مشمول قانون حالت اشتغال شوید. اگر حالت اشتغال شوید دریافتی های شما درست و درجات شما اعمال خواهد شد.