تاریخ : 1395,شنبه 09 بهمن13:00
کد خبر : 51730 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

نام معسر را از روی رزمندگان بردارید!



چندین بار مطالب سند(راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان) را خواندیم ما که هیچی ازش نفهمیدیم و خودشون هم فکر نمیکنم چیزی مثبت بدربخوری از این سند راهبردی فهمیده باشند!

علی محمدراحتی (رزمنده 32ماه)

علی محمدراحتی (رزمنده 32ماه) - درود به مدیریت فاش نیوز و رزمندگان دلاور چندین بار مطالب سند(راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان) را خواندیم ما که هیچی ازش نفهمیدیم و خودشون هم فکر نمیکنم چیزی مثبت بدربخوری از این سند راهبردی فهمیده باشند! دولت مردان، نمایندگان مجلس، شورای نگهبان! ما رزمندگان میدونید چی میخواهیم؟

1- بنیاد برای رسیدگی به کلیه امور و پاسخگویی مشکلاتمان و پیگیری مصوبات در این خصوص مثلا بنیاد رزمندگان با شعبه در مراکز استانها.

2- دفترچه خدمات رایگان درمان دارو برای بیماریهای که داریم که بیش ترشان عوارض ناشی از جنگ است.

3- وام مسکن با حداقل سود بانکی و باز پرداخت درازمدت برای  مسکن لااقل هشتاد متری که دیگر در این  سن سال توان پرداخت اجاره منزل مسکونی را نداریم و  امتیاز  اب برق گاز و بهای مصرفی انهارا   بصورت رایگان.  

4- تحصیل فرزندان ما درکلیه نظام آموزشی کشور و دانشگاه های کشور و (خارج از کشور )بصورت رایگان.

5- استخدام فرزندان ما در کلیه ارگانهای کشوری و لشکری.

6- معافیت حداقل یک فرزندبرای سرپرستی ماها که مدام با انواع بیماری ها ی ناشی از جنگ دست پنجه نرم میکنیم.

7- حداقل حقوق ماهیانه یک کارمند معمولی باز نشسته بعد ازگذشت بیست و هشت سال پس از جنگ، تا بیشتر از این دستمان جلو فرزندانمان دراز نباشد و شرمنده آنها نباشیم.

8- از کلیه امتیازات که به فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصدو همسران شان  تعلق میگیرد به فرزندان ما رزمندگان و همسران ما که شهید زنده هستیم تعلق گیرد.

9- نام معسر ازروی این شیرمردان و دلاوران را در کلیه نهادها برداشته شود.

10- تمام اولویت موارد ذکر شده را به رزمندگان فاقد شغل وجانبازان زیر 25 درصد فاقد شغل بدهید. این حداقل خواسته های رزمندگان است. دیگه اینقدر سند لایحه اصلاحیه ماده تبصره و...که  نمی خواهد! بعد از این همه مدت پس از جنگ مگر ما رزمندگان عمر نوح می کنیم؟ خیلی شان که به رحمت خدارفتند، عده زیادی هم پیر و ناتوان و بیمار شندندو در فقر تنگدستی بسر میبرند!

با سپاس فراوان... بدرود


کد خبرنگار : 20