تاریخ : 1395,شنبه 14 اسفند17:01
کد خبر : 51732 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

استحاله فرهنگ ایثار و شهادت!



معلم جانباز- تا فرهنگ جهاد و شهادت در کشور حاکم باشد، استعمارگران جایی برای غارت اموال و منابع ندارند. لذا با نفوذ در ارکان اجرائی کشور و مهره چینی ابتدا این فرهنگ را کم رنگ و استهاله می کنند و سپس مروجین و ارکان و اسباب و مجریان این فرهنگ، زیاده خواه و تندرو در نزد جامعه معرفی می شوند و اگر مقاومتی نباشد، در آینده نزدیک مجرمشان قلمداد می کنند!

 در نهایت استعمار پیر چنگ ودندان نشان می دهد. جانبازان نماد مقاومت و جهاد و شهادت هستند. اینان برای عقیده و الهام گرفته از فرهنگ عاشورا به جهاد رفتند. قابل مقایسه با کهنه سربازان امریکا نیستند و دولت است که باید ارزش و اعتبار این عزیزان و آن فرهنگ ناب را با خدمات متمایزش برجسته کند تا نسل فعلی رغبت دفاع و مبارزه را لمس و در مواقع لزوم به کار گیرد.

 اما می بینیم چگونه غریبانه عده ای از این دلاوران با مقیاس های 5 و 10 ... زیر 25 نادیده گرفته می شوند و در بودجه های سنواتی دولت تنها این مجموعه است که بار مالی اش دیده نمی شود!

 شما پاداش های پایان خدمت شهدا را بنگرید. از چه سالی مانده است؟ مطالبات ایثارگران خاک می خورد. شخص بنده حقیر مطالباتی دارم از سال 79 تا 92 و مبلغ قابل توجهی هست اما آموزش وپرورش می فرمایند برای ایثارگران چندین سال است اعتباری اعلام نکردند!

 این بی اهمیتی در همه امورات جانبازان هست و علت آن هم به نظر حقیر دور شدن مسئولین از اهداف فرهنگ ایثار است و این نقطه ورود همان استعمار و استحاله ایثار و ایثارگری هست و تمام! مگر اینکه به خود آئیم و راه های بیراهه را دور بزنیم و اهداف امام و مقام معظم رهبری را با دقت طی کنیم.


کد خبرنگار : 21