تاریخ : 1395,شنبه 09 بهمن15:45
کد خبر : 51751 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

جای یک قطع نخاعی نیستید...



ثروتمند 70درصد- خدمت تمامی شما. شماکه پیش خداعزیزید. ازفرزندان عزیزشهداء و از رزمنده ای که هوس کردید به خاطرمال دنیا اینقدر خداشناس و عدالت خواه باشید.شایدهم جریان نفوذکه خداوندخودش ناظربر اعمال و دردهایی است که هیچ ناظری چنان بر اعمال و رفتار و کردار انسان ها نیست.

 اگر به شما بگویم کاش شماهم درد و رنج یک قطع نخاع را متوجه بشوید. نزدیک به 50بارعمل کنیدآن هم از15بخیه تا170بخیه دربدن درطول 30سال و درآوردن 5 ترکش، 3 عدد تیر از بدن و شب و روز بیشتر اوقات زندگی به صورت دمر به شکم بخوابید و آرنج هایتان تورم و زخم شود و در طول شبانه روز 3 الی 4ساعت بخوابید و هر چند دقیقه یک بار از درد وسوزش و اسپاسم مثانه روده ها، معده وعضلات بدن وشب و روز چندین بار دستهاتون بخوابد به گونه ای که همسرتان با ماساژ و جابجاکردن دست هاتون کمی بهترشود.

 از خداوند بخواهیم که شماهم این مشکلات را یک هفته با خانواده خود تجربه کنید که حتی اگر ما راهم فحش بدهید، بازهم چنین چیزی را برای دشمنان قسم خورده خودمان هرگزنمی خواهیم. پس بدانیدکه هرگز و هرگزبرای عزیزانمان و عزیزتراز جانمان که رزمندگان، ایثارگران، آزادگان آنچنان که آنها در زندان بودند و ما هم اکثراوقات فقط دیوارها واتاق رفیق شفیق مان شده و یادگاران شهدا و خانواده هایشان حتی تمامی اینهایی که ذکر کردم تا زنده ایم درد رنج و خوشبختی شادی ناراحتی آنها راازخود می دانیم هیچ آرزویی نمی کنیم وفقط خواستم بدانید که تابااین مشکلات مازندگی می کنیم  وسرسوزنی هرگز ازهدفی که برایش در جبهه ها به حکم جهادمقدس امام بزرگوارنایب برحق امام زمان(عج)دادندوماهمچنان دیگربزرگواران انجام وظیفه کردیم.

  اگربازهم رهبر عزیزمان حکم جهادلازم بدانندباهمان ماشینی که شماها به خاطرآن بابی رحمی کامل بی حرمتی می کنید،بازهم آنچنان که بارها درتخریب لشگر5نصرتیپ امام صادق(ع)تیپ امام جواد(ع)ولشگر ویژه شهداء باتمام وجود وهیچ درنگی پرازموادمنفجره خواهیم کرد وبه دل دشمنان اسلام ومسلمین خواهم زد و تا زنده ایم دست از ولایت برنخواهیم کشید وهرگزبرای مال دنیا و دنیاطلبی همرزمان وهمسنگران وخانوادهایشان را به دنیایی از زرق وبرق دنیا و ویلا، ماشین های لوکس و زر و زیور عوض شان نخواهیم کرد.

  طولانی شدفقط خواستم که گوشه ای ازمشکلات یک جانبازنخاعی رابرایتان تعریف کرده باشم بلکه بدانیدماهم میدانیم که مشکلات کشور زیاد است. متاسفانه بهترین چیزکه سلامتی است که تاآن راداری قدردان نیستی واینکه عدرخواهی می کنم که به ناچار مشکلاتم را بازگوکردم. واقعا این فرزندان شهداء بزرگوارمان یاجانبازان یعنی آن دسته ازرزمندگانی باشندکه شب های عملیات راتجربه کرده اند واینقدرتحت تاثیرحوادث ومشکلات دنیوی شده اندکه ازاهداف بزرگ خود بدین گونه که گویی همان حرف های دشمنان رامی زنند وتفکرات معنوی به کدام سو رفته که اینچنین حرف های دشمنان واهداف کافران اینگونه عزیزانمان رابه سراب میبرد سرابی که درآن سوی آن تمام خوبی ها ناپیداست وتمام زشتی هاوبدی ها بدین گونه نمایان است بازهم عذرخواهم برای بنده سرتاپاتقصیردعاکنید تاپیش شهداءسربه زیرنباشید

خداوندصابرون رادوست داردو ماراازصابرون قراردهدان شاالله


کد خبرنگار : 20