تاریخ : 1395,یکشنبه 17 بهمن15:37
کد خبر : 51772 - سرویس خبری : هنر

برگزاری اولین دوره مسابقه کتاب خوانی بین جانبازان نخاعی


برگزاری اولین دوره مسابقه کتاب خوانی بین جانبازان نخاعی

کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت دهه مبارکه فجر، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اولین دوره مسابقه کتاب خوانی خود را بین جانبازان نخاعی و خانواده آنها برگزار می کند.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت دهه مبارکه فجر، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اولین دوره مسابقه کتاب خوانی خود را بین جانبازان نخاعی و خانواده آنها برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، کمیته فرهنگی این انجمن، در اطلاعیه جزئیات برگزاری این مسابقه را اعلام کرده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه سالگرد ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به میهن اسلامی و آغاز جشنهای پیروزی و دهه فجر انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی توسط کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان برگزار می‌شود.

این مسابقه مختصّ جانبازان معزّز نخاعی و خانواده (همسر و فرزندان) آنها بوده و سؤالات آن از کتاب "آینده انقلاب اسلامی ایران" اثر استاد شهید مرتضی مطهری استخراج شده که فایل پی دی اف آن تقدیم دوستان شده و اصل کتاب نیز در کتابفروشیها و کتابخانه های سراسر کشور عرضه می‌شود.

سؤالات مسابقه شامل 29 سؤال تستی و یک سؤال تشریحی می‌باشد که در یک فایل جداگانه در دسترس شرکت کنندگان خواهد بود.

زمان برگزاری مسابقه از لحظه انتشار سؤالات تا روز 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

اعطای جوایز برندگان این مسابقه طی مراسم باشکوهی که در آینده به همین منظور در محل انجمن و یا مکان دیگری (بعد از هماهنگیهای لازم) برگزار می‌شود، صورت خواهد پذیرفت.

جوایز مسابقه عبارتند از:
نفر اول: یک سکه کامل بهار آزادی
نفر دوم و سوم: هر نفر یک سکه نیم بهار آزادی
نفر چهارم و پنجم: هر نفر یک سکه ربع بهار آزادی

جانبازان گرامی و خانواده های آنان که تمایل به شرکت در این مسابقه را دارند می‌توانند برای اطلاع از جزئیات مسابقه و طرح سؤالها و نظرات خود به گروه تلگرامی ویژه مسابقه کتابخوانی انجمن به نشانی:  
https://t.me/joinchat/AAAAAD4QoQN5mPRg9WqvEA  
مراجعه کنند.

این عزیزان همچنین می‌توانند به سایت اینترنتی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان به نشانی: http://ajnokhaei.ir  مراجعه نمایند .

نحوه ارسال پاسخنامه مسابقه:
شرکت کنندگان محترم بعد از تکمیل مشخصات خود در فرم پاسخنامه، می‌توانند به ترتیب اولویت به یکی از طرق ذیل نسبت به ارسال پاسخنامه مسابقه کتابخوانی اقدام نمایند:
1 – ارسال پاسخنامه در محیط تلگرام فقط به صفحه شخصی مسؤول کمیته فرهنگی انجمن به نشانی:  mmajd64@
2 – ارسال پاسخنامه از طریق ایمیل به پورتال انجمن جانبازان نخاعی به نشانی: info@ajnokhaei.ir  
3 – ارسال پاسخنامه از طریق پست پیشتاز به نشانی: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان فرخ، پلاک 17، کد پستی 1985946563، انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان
همچنین شرکت کنندگان محترم در صورت برخورد با مشکل و عدم توفیق در طرح مشکل در محیط تلگرام،  در موارد ضروری می‌توانند با شماره همراه   09305228373  خاصّ مسابقه کتابخوانی تماس حاصل نمایند.

موفق باشید
کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان
بهمن ماه 1395


کد خبرنگار : 21