تاریخ : 1395,شنبه 16 بهمن14:13
کد خبر : 51849 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

مسئولین! انقلاب ساده به دست نیامد!


مسئولین! انقلاب ساده به دست نیامد!

واجب بودن حفظ نظام مختص عده ای خاص که با خون خود حافظ ارزش ها می شوند نیست. سایر افراد بخصوص سیاسیون ومسئولین فعلی نظام هم باید در حراست وحفظ نظام مسئولیت پذیر باشند.

معلم جانباز

معلم جانباز- امام خمینی (ره): «من به همه شما عرض میکنم که اگر – خدای ناخواسته – اسلام در ایران سیلی بخورد، در همه دنیا سیلی خواهد خورد و بدانید که به این زودی دیگر نمی‌تواند سرش را بلند کند. این الان یک تکلیف بسیار بزرگی است که از همه تکالیف بالاتر است. حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، اگر اسلام را می خواهیم باید این جمهوری را حفظش کنیم.»

 بله دوستان! امروزه که در ایام الله دهه فجر قرار داریم و یاد جانفشانی عزیزانمان در دهه 50 وتلاش مجاهدت آنها در مبارزه با حکومت فاسد پهلوی از همه چیزشان گذشتند تا در مسیر اسلام وقوانین الهی زندگی کنیم این نظام به سادگی ایجادنشده قدم به قدم وثانیه به ثانیه خون پاک عزیزانمان ریخته شده تا نظام مان پا برجا ومستحکم مانده است.

 از شهدای جریان مبارزه اول انقلاب تا شهدای بعد از ایجاد حکومت اسلامی، از قائله آمل تا جنگل وگنبد و کردستان و خوزستان تا جنگ 8 ساله با تمام کفر جهانی و شهدای سایر وقایع پس از آن اگر خوب دقت کنیم این خون جوانان ومردم ولایت مدار است که با ریخته شدن در رگ های نظام اسلامی کشور و انقلاب ما درخشش تابناکی گرفته است و در حقیقت کلام انرژی و محرک نظام ما خون پاک فرزندان ایران است.

 حالا بعد از گذشت 39 بهار از عمر نظام اسلامی هنوز هم تفکر ناب امام امت و رهبری فرزانه ما نه تنها در ایران بلکه کل جهان خاطرخواه های فراوانی دارد. از حذب الله تا انصارالله و تا نیجریه وبحرین و تا قلب امریکا و افریقا شاخه دوانده است طوری که این تفکر بی نظیر، قطب آمال و آرزوهای نسل های جدید و عدالتخواه هان کره خاکی گشته است.

 واجب بودن حفظ نظام مختص عده ای خاص که با خون خود حافظ ارزش ها می شوند نیست. سایر افراد بخصوص سیاسیون ومسئولین فعلی نظام هم باید در حراست وحفظ نظام مسئولیت پذیر باشند. صرفا بخاطر گرامیداشت ایام، سخنرانی و میتینگ های تبلیغاتی اجرا نکنند بلکه با باورهای قلبی وگرایش های انقلابی در راستای اهداف امام وشهدا حرف بزنند و در مواضع اصولی با سایر کشورها از خطوط ترسیم شده توسط معمار کبیر انقلاب گذر نکنند.

 عده ای از غرب زدگان و وام داران استکبار جهانی با نفوذ در رده های مدیریتی نظام قصد دارند تا استهاله فرهنگی و انقلابی را در پیش بگیرند و کم کم از کشوری انقلابی با اهداف اسلامی ما را به سوی تفکری مشابه ترکیه لائیک سوق دهند که ظاهر ما اسلامی باشد اما درون ما غرق در امیال شیطانی و به قول خودشان آزادی دموکراسی مدرن غربی وبه بهانه دهکده بودن جهان و گذشتن از مرزهای جغرافیائی دوباره به دامن طاغوتی دیگر و به نام اسلام امریکائی بیفتیم.

 متاسفانه آن اهداف و منش زندگی اول انقلاب وجوانان عدالت محور دهه های 50 و60 امروز رنگ می بازد و از کلمات ایثار و... تنها اسمی باقی مانده است و افراد خاصی که گاها" مدیرهای اجرائی کشور نیز هستند به دامن ثروت وقدرت گرفتارند. از حقوق های نجومی و... گرفته تا برجام ها و سکوت دستگاه های مسئول در برابر اهانت خرده کشورهای مزدور استعمار نشان از آن دارد که اگر هوشیار نباشیم دیری نمی گذرد که باید شاهد نوع زندگی کاملا بیگانه با اهداف انقلاب باشیم. اینجاست که آن پیر مراد سفر کرده می فرمایند حفظ نظام از اوجب واجبات است و اگر اسلام در ایران شکست بخورد، مانند آن است که در کل جهان شکست خورده است.

 آری دوستان! امروز کشور ما به برکت نظام اسلامی ام الرقای اسلام گشته و همه امیدهای مردم آزادی خواه به طرف ایران است مسئولین قدر بدانند و تفکر کنند چگونه انقلاب به دست آمد و چه هزینه هایی صرف نگهداری شد و حالا چه برنامه ای دارند تا با قدرت بیشتر به پیش برود و این قطار پیشرفت برای سرعت گرفتن نیروی جهادی و تفکر بسیجی و روحیه انقلابی می خواهد.

 کسانی که لیاقت حضور در قطار را نداشتند در مسیرهای سخت با پیاده شدند و یا پیاده کردند وبقیه هم مواظب باشند تا پیاده نشوند. هرچه هست قطار انقلاب به حول و قوه الهی و با مدیریت رهبری فرزانه انقلاب همچنان ان شاالله پیش میرود. انرژی محرکه آن، امت وفادار به اسلام وامام است و اگر هم کسی اشتباها" در ایستگاهی با نفوذ ویا رانت ویا ....سوار شده اند مطمئن باشند خودشان پیاده نشوند، پیاده شان می کنیم. چرا؟ برای اینکه حفاظت از خون شهدا وایثار جانبازان وتفکر امام امت و رهبری بیمه شده اند تا صاحب اصلی نظام ولیعصر (عج) برسند و منجی عالم شوند.

یاحق


کد خبرنگار : 20