تاریخ : 1395,یکشنبه 17 بهمن15:33
کد خبر : 51873 - سرویس خبری : اخبار

مراسم سالگرد انقلاب و روز پرستار در آسایشگاه امام خمینی


مراسم سالگرد انقلاب و روز پرستار در آسایشگاه امام خمینی

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل بنیاد استان تهران، جانبازان و خانواده جانبازان شهید آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی در این مرکز فرهنگی - توانبخشی برگزار شد.

فاش نیوز -  مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل بنیاد استان تهران، جانبازان و خانواده جانبازان شهید آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی در این مرکز فرهنگی - توانبخشی برگزار شد.

بر پایه این گزارش، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت شورای جانبازان آسایشگاه جانبازان امام خمینی و با حضور جانبازان و خانواده جانبازان شهید این آسایشگاه با شکوه و معنویت خاصی برگزار شد برگزار شد.

این مراسم که هم زمان با ولادت حضرت زینب کبری، پرستار شجاع و مهربان کربلا برگزار گردید با تلاوت قرآن کریم آغاز شد و دکتر حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران طی سخنانی به تجلیل از مقام شامخ جانبازان و گرامیداشت انقلاب عاشورایی بهمن 57 و حضرت زینب کبری و روز پرستار پرداخت.

از برنامه های اصلی این مراسم، تجلیل از همسران و پرستاران جانبازان در آسایشگاه امام بود که طی آن همسران جانبازان شهید «حسن کولیوند»، «قهرمان خالصی» و «مجید غلامی» با اهدای هدایایی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در اقدامی پسندیده، ازتعدادی از پرستاران و کارکنان بازنشسته و شاغل آسایشگاه جانبازان امام خمینی نیز با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 


کد خبرنگار : 23