تاریخ : 1395,سه شنبه 19 بهمن19:41
کد خبر : 51944 - سرویس خبری : استان ها

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان در پست خود باقی ماند



رشت - ایرنا - با تشکیل مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان ، رئیس این هیات در سمت خود ابقاء شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان انتخابات ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان که روز سه شنبه در رشت برگزار شد ، جهانگیر فدایی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
در جریان این انتخابات که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد ، جهانگیر فدایی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان ، هر 18 آرای ماخوذه را کسب کرد.

 در انتخابات ریاست هیات ورزش های جانباران و معلولین استان گیلان ، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ، مسعود رهمنا مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات جانبازان و معلولین این استان حضور داشتند.

 مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در جریان این انتخابات گفت: ورزشکاران جانباز و معلول کشور در چند دهه اخیر باعث غرور ملی شده اند و بارها پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در میادین مختلف بین المللی و جهانی به اهتزاز درآوردند.

 مسعود رهمنا افزود: همواره ورزشکاران جانباز و معلول کشور در مسابقات پارا المپیک نتیجه بهتری نسبت به ورزشکاران المپیکی کسب کرده اند که این امر در مورد استان گیلان نیز، صدق می کند.
وی بیان کرد: در المپیک 2016 برزیل ، ورزشکاری از استان گیلان حضور نداشت اما در مسابقات پاراالمپیک 2016 برزیل استان گیلان چند ورزشکار داشت که موفق به کسب مدال نیز شدند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی