تاریخ : 1395,جمعه 22 بهمن20:43
کد خبر : 51976 - سرویس خبری : اخبار

حضور کم نظیر جانبازان ویلچری در راهپیمایی 22 بهمن+تصاویر


حضور کم نظیر جانبازان ویلچری در راهپیمایی 22 بهمن+تصاویر

حضور کم نظیر جانبازان ویلچری در راهپیمایی 22 بهمن، حضور گسترده، آگاهانه و معنی دار مردم در این راهپینایی با شکوه را متفاوت تر از سال های گذشته کرد.

فاش نیوز -  حضور کم نظیر جانبازان ویلچری در راه پیمایی 22 بهمن،  حضور گسترده، آگاهانه و معنی دار مردم در این راه پیمایی با شکوه را متفاوت تر از سال های گذشته کرد.

بر پایه این گزارش، مردم و جانبازان از ساعات اولیه صبح امروز با وجود سردی هوا تمامی مسیرهای راهپیمائی، از جمله میدان امام حسین علیه السلام تا میدان آزادی را با جضور متراکم خود منقش کردند و لبیکی جانانه به فراخوان امام خامنه ای سردادند.

در این میان، اقشار مختلف ایثارگران، از جمله جانبازان ویلچر نشین از اقصا نقاط کلان شهر تهران خود را به خیابان های منتهی به میدان آزادی رساندند و شور و شعور انقلابی خود را پس از 38 سال مداومت بر آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند. حضور جانبازان به حدی بود که علاوه بر تعداد زیادی از جانبازان ویلچری که در خیابان آزادی کنار هم ایستاده بودند، تعداد زیادی از آنان نیز به طور انفرادی در خیابان ها و مسیرهای مختلف، میان مردم حضور داشتند و به راهپیمایی می پرداختند.

 


کد خبرنگار : 24