تاریخ : 1395,یکشنبه 24 بهمن17:33
کد خبر : 51980 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

سی و هشتمین سالروز جشن پیروزی انقلاب در اهواز


سی و هشتمین سالروز جشن پیروزی انقلاب در اهواز

مردم شهید پرور استان خوزستان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حماسه دیگر آفریدند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن با رهبر معظم انقلاب پیمان بستند تا همچنان بر سر پیمان خود با امام راحل و راه شهیدان باقی بمانند و بخاطر مشکلات زندگی آرمانهای عظیم انقلاب را وجهه المصالحه با دشمنان قسم خورده قرار ندهند .

جعفری

مردم شهید پرور استان خوزستان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حماسه  دیگر آفریدند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن با رهبر معظم انقلاب پیمان بستند تا همچنان بر سر پیمان خود با امام راحل و راه شهیدان باقی بمانند و بخاطر مشکلات زندگی آرمانهای عظیم انقلاب را وجهه المصالحه با دشمنان قسم خورده قرار ندهند .

این روزها زندگی بر مردم شهر اهواز خیلی سخت می گذرد. این روزها با هر بار غبارآلود شدن هوا سیستم زندگی آنها با قطع برق و آب چندین ساعت به هم می ریزد. با این حال در روزی که حضور آن ها در صحنه به مثابه مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسراییل و همه دشمنان ایران اسلامی است، آنها برای برگزاری جشن سال تحویل انقلاب در میدان شهر جمع شدند و با روحیه ای قوی، شاداب و مصمم با حضور خود حماسه ای عظیم آفریدند. آنها با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل امیدهای واهی دشمنان را برای دلسرد نشان دادن این امت همیشه در صحنه ، نقش بر آب کردند .

حضور پرشور جوانها و نوجوانهای نسل سوم و چهارم اهوازی در کنار خانواده های شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم  و جانبازان و آزادگان معزز ابهت این حرکت وحدت آفرین و ملی را دو چندان نمود . درود بر این همه بصیرت و شعور سیاسی خوزستانی های ولایتمدار .

مشاور فرمانده معظم کل قوا ، سردار رحیم صفوی با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اهواز ، طی سخنانی در مصلی امام خمینی (ره) نیز در قدردانی از همراهی مردم فهیم اهواز با آرمانهای انقلاب اسلامی ایران گفت : شما مردم صبور اهواز و خوزستان هر ساله با حضور آگاهانه و برخواسته از بصیرت انقلابی در این روز ، حماسه ای ماندگار ، الهام بخش و عبرت آموز برای ملتهای منطقه و جهان نمود کرده اید . شما زنان ، مردان و جوانان خونگرم و شهید پرور اهواز با این حضور ، پاسخ کوبنده به تازه به قدرت رسیده ها دادید.


کد خبرنگار : 23