تاریخ : 1395,یکشنبه 24 بهمن17:46
کد خبر : 52016 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رای مثبت نمایندگان مجلس به استفساریه بازنشستگی ایثارگران / محاسبه مدرک کارشناسی ایثارگران تا 35 سال بازنشستگی


رای مثبت نمایندگان مجلس به استفساریه بازنشستگی ایثارگران / محاسبه مدرک کارشناسی ایثارگران تا 35 سال بازنشستگی

نمایندگان مجلس با اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری با افزایش سال های خدمت ایثارگران در دستگاه های دولتی موافقت کردند.

فاش نیوز - نمایندگان مجلس با اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، با افزایش سال های خدمت ایثارگران در دستگاه های دولتی موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل ابوترابی نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت نمایندگان با استفساریه نحوه خدمت ایثارگران در دستگاه های دولتی اظهار داشت: بر اساس تبصره بند الف ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری، ایثارگرانی که به موجب قوانین و مقررات مربوطه از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردارند، با داشتن مدرک کارشناسی می توانند تا 35 سال در دستگاه های دولتی خدمت و پس از آن بازنشسته شوند.

گزارش خبرنگار پارلمانی ما حاکی است، در جریان بررسی استفساریه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص نحوه خدمت ایثارگران از مجموع 251 نماینده حاضر 150 نفر با آن موافقت و 31 نفر رای مخالف و 3 نفر هم رای ممتنع دادند.

این گزارش حاکی است، رسیدگی به برطرف کردن ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه برنامه ششم توسعه که قرار بود امروز توسط نمایندگان انجام شود، به علت رسیدگی به آن در کمیسیون تلفیق به روز سه شنبه موکول شد.

همچنین نمایندگان ملت پس از اینکه لایحه برنامه ششم توسعه را در هفته جاری به تصویب برسانند، رسیدگی به لایحه بودجه سال 1396 را از هفته آینده در دو نوبت صبح و بعد ازظهر آغاز خواهند کرد.


کد خبرنگار : 23