تاریخ : 1395,چهارشنبه 27 بهمن14:51
کد خبر : 52062 - سرویس خبری : اخبار

تلاش فاطمی برای حفظ ولایت



تلاش بی نظیر حضرت زهرا(س) در حفظ حریم ولایت و حرمت دین اسلام
خبرگزاری شبستان: امام جمعه قصرشیرین، گفت: مقام و منزلتی که خداوند متعال به این بانوی بزرگ اسلام دادند برای همگان در سراسر عالم الگو واقعی است.

حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین، با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به عنوان بانوی نمونه اسلام مورد توجه رسول خدا(صلوات الله علیه) بودند.

وی افزود: شخصیت ایشان در جهان اسلام بی نظیر است و تلاش های فراوان ایشان در راستای حفظ حریم ولایت و حرمت دین اسلام مثال زدنی است.

به گفته امام جمعه قصرشیرین، مقام و منزلتی که خداوند متعال به این بانوی بزرگ اسلام دادند برای همگان در سراسر عالم الگو واقعی است.

حجت الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: حجاب این بانوی بزرگ اسلام درس عملی برای افرادی بود که راه اسلام را ادامه می دادند و پاسخی محکم برای دشمنان اسلام که از هر توطئه ای برای ضربه زدن به دین استفاده می کردند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه ایام فاطمیه فرصتی برای شناخت ابعاد وجودی این بانوی بزرگ اسلام است، گفت: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در راه ارزش های دینی مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در طول عمر کوتاهی که داشتند زندگی درخشانی را برای خود و اهل خانواده رقم زدند و همواره در عرصه های مختلف یاور امیرالمومنین(علیه السلام) بودند.