تاریخ : 1395,چهارشنبه 04 اسفند15:45
کد خبر : 52114 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

بنیاد و معاونت درمان گیلان بخواند



عیسی مرادبخش لمر- اینجانب جانباز 55% در تاریخ 11294 از ناحیه کمر تحت عمل جراحی توسط پروفسور مهدیان در بیمارستان خاتم الاانبیاء تهران قرار گرفتم. به علت مشکلات کمر سه باربعدازعمل بستری شدم وهر ماه جهت کنترل و درد شدید کمر و پاهایم به آن بیمارستان مراجعه می کنم. حتی بوده اورژانسی ماهانه دو الی سه بار مراجعه نمودم.

 غرض ازمزاحمت این است بنده بامشکلات جسمی دست و پنچه نرم می کنم. حتی بدون دو عصا نمیتوانم راه بروم. متاسفانه معاونت بهداشت و درمان گیلان هربار برای هزینه های ایاب و ذهاب داروهای مازاد بر بیمه و دیگر هزینه های جانبی برایم مشکل ساز شده در صورتی که جانباز5درصد هم ازامکانات درمانی استفاده می نمایند.

  مشکل کمر وپا درصورتجلسه سانحه موجوداست اما دربنیاد گیلان بامعاونت بهداشت و درمان همیشه با مشکل مواجه هستیم. بنده 30سال از مجروحیتم می گذرد. هنوزخونه ندارم. میگم فعلا درمانم مهم است. تقاضای بنده این است. فکر درستی به حال درمان من بکنید وفردای آینده قطع نخاع شدم کسی هست جوابگو باشه؟ باید بیفتم کنج خونه با 59سال سن خانه نشین بشم!

خواهشمندم دردمرا به مسئولین امر برسانید. دراین یک سال، سه بارعمل شدم. یک نفراز بنیاد به سر نزدند که من چه حالی دارم و چرا همیشه به تهران می روم؟
 


کد خبرنگار : 20