تاریخ : 1395,یکشنبه 08 اسفند14:50
کد خبر : 52135 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

ابوترابی: با سوء مدیریت "شهیدی" فاتحه بانک دی خوانده شده است!


ابوترابی: با سوء مدیریت

نماینده مردم نجف آباد در مجلس از انتصابات صورت گرفته در بانک دی از سوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد کرد.

فاش نیوز: نماینده مردم نجف آباد در مجلس از انتصابات صورت گرفته در بانک دی از سوی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز؛ "ابوالفضل ابوترابی" عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتصابات جدید در بانک دی اظهار داشت: متأسفانه به دلیل انتصابات اخیر از سوی آقای شهیدی رئیس بنیاد شهید در بانک دی، این بانک امروز به یک بانک بحران زده در کشور تبدیل شده است.

وی گفت: آقای شهیدی بانک دی را نابود کرد و با هیئت مدیره ای که بر سرکار گذاشته است و ممنوع الخروج و متهم هستند، تخلف کرده است.

نماینده نجف آباد با اشاره به انتصاب خواهر زاده و داماد رئیس بنیاد شهید با عنوان اعضای هیئت مدیره بانک دی متذکر شد؛ برای ما به عنوان یک نماینده این انتصابات و اقدام تعجب برانگیز است که چرا بانک مرکزی با این امر مخالفت نکرده است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس دهم ادامه داد: اخیراً حکم انتصاب اقوام سببی و نسبی آقای شهیدی به عنوان اعضای هیئت مدیره بانک دی از طرف رئیس بنیاد شهید به این مجموعه ابلاغ شده است.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه این اشخاص (خواهرزاده و داماد آقای شهیدی) در امور بانک دی دخالت های بی جایی می کنند و اخباری که می رسد، باعث نگرانی هایی برای ما شده است که بانک دی که متعلق به ایثارگران است اینطور دارد به یغما می رود.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم خاطر نشان کرد: در دوران تصدی آقای شهیدی بر بنیاد شهید و امور ایثارگران متأسفانه فاتحه بانک دی را به خاطر سوء مدیریت ایشان باید خواند.

ابوترابی در پایان در پاسخ به این سؤال که گفته می شود «خواهرزاده آقای شهیدی از کار برکنار شده است» تصریح کرد: خواهرزاده شهیدی قبلا به عنوان مشاور در بنیاد شهید مشغول به کار بوده است و ما از برکناری ایشان اطلاعی نداریم و به نظر می رسد همچنان به اتفاق دامادشان در تصمیمات بانک دی دخالت می کنند.


کد خبرنگار : 24