تاریخ : 1395,شنبه 14 اسفند20:27
کد خبر : 52248 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

بنیاد شهید مکلف به پرداخت حقوق به جانبازان معسر شد


بنیاد شهید مکلف به پرداخت حقوق به جانبازان معسر شد

نمایندگان مجلس، بنیاد شهید و امور ایثارگران را مکلف به پرداخت حقوق ماهیانه به جانبازان و آزادگان معسر و نیازمند از ابتدای سال آینده کردند.

فاش نیوز - نمایندگان مجلس، بنیاد شهید و امور ایثارگران را مکلف به پرداخت حقوق ماهیانه به جانبازان و آزادگان معسر و نیازمند از ابتدای سال آینده کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز شنبه 14 اسفند در ادامه رسیدگی به بخش هزینه ای لایحه برنامه بودجه سال 1396 را بند "ج" تبصره 18 را تصویب کردند.

بر اساس این گزارش در بند "ج" تبصره 18 آمده است: بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است از محل اعتبارات خود موضوع ردیف 131600 جدول شماره (7) این قانون به جانبازان و آزادگان غیر حالت اشتغال معسر فاقد درآمد که بر اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی باشند، تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند.

بر اساس این گزارش مجلس شورای اسلامی در جلسه نود و یکم خود در روز شنبه 14 اسفند از مجموع 200 نماینده حاضر 144 رای موافق و 5 رای مخالف و 6 رای ممتنع دادند و آن را به تصویب رساندند.


کد خبرنگار : 23