تاریخ : 1395,چهارشنبه 18 اسفند22:32
کد خبر : 52318 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

احتیاجات جانبازان را هنوز نفهمیده اید!



ناشناس- لعنت به وعده  های سراسر پوچ و کذب مسئولین!
آنان نه به جانباز و ایثارگر رحم کردند نه به خانواده هایی که اگر حداقل در تنگناهای سخت مالی واقتصادی قرار نمی گرفتند، شاید زندگی شان به مخاطره نمی افتاد! دراین بین شخص جانباز، همسرش و فرزندش صدمه می بیند یعنی دو الی سه نسل! چه کسانی جوابگو میباشند؟!

 تا آنجا که میتوان دید این جامعه ایثارگر و جانباز را انگار برای نابود شدن به وجود آوردند!
بدون اینکه کسانی که مسئولیتی را برعهده گرفته اند، پاسخگو باشد!
آیا طی این سال ها دیده اید که مسئول یا مسئولانی که مسبب اینگونه مشکلات انباشته شده روی هم هستند، صادقانه اعتراف به عملکرد ضعیف خود کنند؟ اصلا اهمیت می دهند؟
آیا شنیده شده که مسئولی به خاطر مدیریت ضعیف خود استعفا بدهد؟ یا اینکه دو دستی میز کارش را گرفته و مشکلات را به دوش مدیران قبلی می اندازد!

 چرا آمار فقر، طلاق، اعتیاد ایثارگران و جانبازان را اعلام نمی کنند؟ چرا اگر جانبازی دست به خودکشی زد می گویند مشکل روانی داشته؟ چرا مسئولین ما آمار دقیق اختلالات روانی، فقر، فساد، تباهی زندگی سربازان امریکایی شرکت کرده در جنگ ویتنام و ارتش رژیم مفلوک و کودک کش صهیونیستی را اعلام می کنند و هیاهو راه می اندازند اما از رزمنده، بسیجی، ایثارگر، جانباز خود خبری ندارند
اینکه یک جانباز احتیاج به حمایت همه جانبه دارد، کجایش زیاده خواهی است؟
اینکه یک جانباز احتیاج به یک خانه امن و آرامش دارد، کجایش زیاده طلبی است؟
اینکه یک جانباز احتیاج مدام به درمان دارد کجایش رانت خواری است؟
اینکه یک جانباز توان نگه داری از خود را ندارد کجایش تمسخر دارد؟
اینکه یک جانباز زمانی سالم بوده و تحت اطاعت صادقانه از طرف دولت مردان خود راهی ورهسپار دفاع از مام میهن ناموس و شرف  و چنانچه پروردگار قبول نمایند پاسداری از دین شده کجایش باید در نکبت فلاکت و بدبختی فقر اعتیاد درد رنج از هم گسیختگی خانوادگی و هزاران درد بی درمان دیگر را به دوش بکشد؟
اینهمه فساد رانت خواری اقا زادگی اشرافی گری حقوق نجومی نالایقی مدیریتی جناح بندی سکولاریسم فکری و... برای کشور بار مالی و هزینه سنگین تولید نمیکند؟
اما معیشت قطره چکانی جانبازان برای کشور بار مالی ایجاد میکند؟


کد خبرنگار : 20