تاریخ : 1395,یکشنبه 22 اسفند18:21
کد خبر : 52347 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بی اعتنایی به ایثارگران یعنی...



محسن ناطق- مولا امیرالمومنین حضرت امام علی ابن ابیطالب (ع) فرمود: جهاد بالاترین نقطه اسلام است لذا بر این اساس بی تفاوتی نسبت به ایثارگران را میتوان به شرح زیر ارزیابی کرد.
 
1- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به جهاد و شهادت که بالاترین نقطه اسلام است.
2- بی اعتنایی نسبت به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به دین اسلام و فرهنگ اصیل و مذهب ولایی عاشورایی است.
3- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به مذهب رسمی تشیع و بی اعتناعی به ملیت ایرانیان است.
4- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به نیازهای آینده دفاعی کشور که اکنون سربازان و فرماندهان در جنگ های احتمالی آینده بسیار نامطمئن و در تردید قرار گیرند که چنانچه مجروح یا شهید شوند آیا حاکمیت اینطور با آنها و خانواده هایشان برخورد خواهد کرد که با ایثارگران رفتار کرده است؟
5- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به سال ها برنامه ریزی و سیاست گذاری که باعث انحراف شدید از مبانی و اصول اسلام و تشیع شده است.
6- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به نفوذ افرادی که دارای ضدیت و نافهمی از اصول اسلام و تشیع هستند.
7- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به استحاله نظام اسلامی توسط دنیا پرستان و ثروت اندوزان که ایثارگران را در مقابل خودشان دیده اند.
8- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتنایی سیاست به سال ها تبلیغات دروغین از تریبون های نظام اسلامی برای کسب رای و فریب مردم بوسیله اظهار ارادت دروغین نسبت به شهدا و جانبازان و خانواده های شهدا و تظاهر به اسلام و تشیع است.
9- بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتناعی سیاست به آرمانهای انقلاب که اساس نظام اسلامی بر آن استوار گردیده که اکنون پس از 38 سال شاهد بی اعتنایی به آنها هستیم که شکافی عمیق بین مردم شهید پرور و دنیاپرستان و زراندوزان ایجاد کرده و در قالب بی اعتنایی نسبت به ایثارگران نمود پیدا کرده است.
10 - بی اعتنایی به ایثارگران یعنی بی اعتناعی سیاست به تبعیض های موجود و نیازهای اولیه انسانی مثل درمان و مسکن و شغل و امنیت روانی که متاسفانه این روزها افرادی در مصدر کار قرار دارند که هیچگونه کمکی به ایثارگران نکردند اما هنگامی که جانباز از ناچاری با تحمل مجروحیت های مختلف مشغول کار شده آنها سنگ اندازی و بی حرمتی و اهانت کنند تا اینکه جانباز از حقوق قانونی و انسانی نیز محروم و به شدت مظلوم واقع شود.

 در این شرایط چطور انتظار دارند در آینده افرادی که شاهد چنین ظلم و ستمی نسبت به ایثارگران هستند فرزندان خودشان را برای دفاع از ناموس و دین و میهن روانه جبهه جنگ کنند؟ آنگاه هزینه های ناچیز دفاع مقدس را با دستان خالی ایثارگران درک خواهند کرد که بسیار دیر شده و هزینه بسیار سنگینی که اکنون بخشی کوچک از آن را مجبور شدند در برجام پرداخت کنند برای نجات جان خودشان پرداخت خواهند کرد.


کد خبرنگار : 20