تاریخ : 1395,دوشنبه 23 اسفند15:12
کد خبر : 52349 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده مجلس:

امنیت کشور با ایثارگری میسر می شود


 امنیت کشور با ایثارگری میسر می شود

نماینده مجلس دهم و فرزند وزیر اطلاعات، امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و جانبازی های دلاور مردان دوران هشت سال دفاع مقدس دانست.

فاش نیوز- نماینده مجلس دهم و فرزند وزیر اطلاعات، امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و جانبازی های دلاور مردان دوران هشت سال دفاع مقدس دانست.

 به گزارش خبرنگار فاش نیوز، سید محسن علوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش و اقتدار جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای در خاور میانه اظهار داشت: اگر امروز در کشورمان امنیت را احساس می کنیم، این امنیت نشات گرفته از خون های پاک و مطهری است که به پای این نظام و صلابت آن ریخته شده است.

 نماینده مردم استان فارس در مجلس دهم خاطرنشان کرد: جانبازی هایی که صورت گرفته و خون شهدای عزیزی که چه درعرصه انقلاب و چه بعد از آن برای کشور ریخته شده است، برکت آن امنیتی است که امروز در کشور وجود دارد اما شاید ما به خوبی متوجه آن نشده نباشیم .

وی با بیان اینکه قدرباید قدر این امنیت را بدانیم و نباید فراموش کنیم که این امنیت با چه قیمتی بدست آمده است یادآور شد:باید با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و توجه ویژه به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، فضای مناسب  را در کشورایجاد کنیم تا این امنیت برای نسل های آینده هم باقی بماند.

غلوی تاکید کرد: لازمه امنیت این است که کسانی که برای ایجاد آن تلاش کرده اند را تکریم کنیم و در این راستا خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان و کسانی که در این مسیرمتحمل سختی های فراوانی شده اند، امروز تاج سر ما و مسئولان هستند و باید به آنها عزت و شرافت بدهیم و در برنامه هایی که داریم از آنها تقدیر کنیم.

 نماینده لامرد و مهر تاکید کرد: آنچه که امروز باعث شده است ایران اسلامی در مسیر حرکت و توسعه قرار بگیرد و در مقابل دشمنان با اقتدار ایستادگی کند، همین ایثار و فداکاری ها بوده است و برای اینکه بتوانیم این روحیه را حفظ بکنیم باید فرهنگسازی و از جانبازان و خانواده شهدا حمایت و مطالبات و نیازهای آنها را برآورده کنیم.

 فرزند وزیر اطلاعات و نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی متذکر شد: دولت هم در بنیاد شهید و هم درسایر وزارتخانه ها باید به این موضوع توجه داشته باشد که تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه ای ذاتی است و مجلس نیز با تصویب قوانین مناسب برای ایثارگران هرآنچه که در توان دارد، برای حمایت مادی و معنوی از آنها بکار ببندند.

علوی در پایان تصریح کرد: در این صورت است که فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگی که از سید و سالار شهیدان به ارث برده ایم  در کشور ما جاویدان باقی بماند و استکبار جهانی در آینده جرات این را نداشته باشد که به نظام جمهوری اسلامی تعدی داشته باشد.


کد خبرنگار : 18