تاریخ : 1395,یکشنبه 22 اسفند14:41
کد خبر : 52361 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

تجلیل از یادگاران شهدای شاغل در سازمان اقتصادی کوثر


تجلیل از یادگاران شهدای شاغل در سازمان اقتصادی کوثر

طی مراسمی از سوی سازمان اقتصادی کوثر، فرزندان شاغل در این سازمان مورد تجلیل قرار گرفتند.

صنوبر محمدی

فاش نیوز - طی مراسمی از سوی سازمان اقتصادی کوثر، فرزندان شاغل در این سازمان  مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، مراسم تجلیل از یادگاران شهدای شاغل در سازمان اقتصادی کوثر با حضور مهندس"محمدرضا اسکندری" رییس سازمان اقتصادی کوثر، "میرمرادی" معاون توسعه منابع انسانی و عضو هییت مدیره و دیگرمعاونین این سازمان، "سردار عراقی" مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران، دکترکمره ای رییس مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر و جمعی از جانبازان و رزمندگان 8سال دفاع مقدس عصر دیروز در مرکز آموزشی آدینه تهران برگزارشد.

در این همایش ابتدا مهندس اسکندری ریاست سازمان اقتصادی کوثر به مناسبت روز شهدا و گرامیداشت سالروز تاسیس بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: فردا روز شهدا و روز تکریم مادران شهدا نیز می باشد که جایشان در این جمع خالی است و امیدواریم در برنامه های بعدی از آنان نیز تجلیل نماییم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از نخبگان این سازمان گفت: جای قدرشناسی دارد از همه فرزندان نخبه در این سازمان که با قبول مسوولیت در این عرصه ها توانستند خواسته های مقام معظم رهبری را  تامین نمایند. سازمان اقتصادی کوثر در زمینه اقتصاد مقاومتی پیش رفته است و در موضوعات مختلف نیز اقداماتی را صورت داده اما هنوز جای عمل بسیاری وجود دارد.

رییس سازمان اقتصادی کوثر با قدردانی از بنیاد شهید نیز خاطرنشان کرد: اگر این سازمان در بحث اقتصاد مقاومتی پیشرو است درنتیجه مساعدت  و ایجاد فرصت از سوی بنیاد شهید به یادگاران شهداست.

سپس سردار عراقی مشاور عالی فرمانده سپاه درخصوص خدمت به خانواده شهدا بابیان این کلام گهربار پیرسفرکرده مان که خدمت به شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: اینک با توجه به موضوعیت این همایش که آن را با شعار هرساله مقام معظم رهبری تقارن کرده است و چندی پیش هم ایشان باز با تکیه بر شعار سال که همان "اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل" است تاکید کردند، به حق تاکنون سخنی جز خردمندی از ایشان نشنیده ایم، حتی دشمنان انقلاب اسلامی بر آن اذعان دارند و برخردمندی و حکمت آمیزی بیانات ایشان بسیار واقف هستند.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی فرمودند اگر تدابیر اقتصاد مقاومتی رعایت می شد وضع ما امروز این نبود. ایشان نوروز سال1393 را سال اقتصاد مقاومتی خواندند و یادآورشدند جنگ آینده جنگ اقتصاد است و کارکردن در عرصه اقتصاد مقاومتی  کارکردن درعرصه جهاد و مبارزه است. جهاد تنها در عرصه نظامی و جنگ با تانک و سلاح نیست، بلکه دشمن آمده تا جنگ اقتصادی کند.

وی ادامه داد: آن روز مقام معظم رهبری فرمودند جنگ ما با دشمن جنگ اقتصادی است و میدان اقتصاد میدان جهاد و مقاومت است و امروز مشاهده می کنیم دشمنان با تصاحب ثروت مسلمانان بر علیه خود مسلمانان آن را به کار می گیرند و  هدف آنان سرکوب بیداری اسلامی است.

در پایان این همایش نیز از مهندس اسکندری، مهندس گروسی و مهندس رحمتی از سوی مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر تجلیل،  و نیز ازتعدادی از یادگاران شهدای نخبه شاغل در شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی کوثر با اهدای لوح تقدیرو تندیس تجلیل به عمل آمد.

این برنامه نیز حواشی هایی را در بر داشت:

*در این برنامه رییس بنیادشهید و امور ایثارگران به علت تداخل زمانی این برنامه با برنامه ای که در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری بود در برنامه تجلیل از فرزندان شاغل در سازمان اقتصادی کوثر حضور نداشت.

*سخنرانی حجت الاسلام  ماندگاری به عنوان  رزمنده دفاع مقدس درخصوص "منطق شهدا، تفکر بسیجی است" از بخش های جذاب و شنیدنی این  برنامه بود.

* زمان آغاز برنامه که از ساعت 14تا17  اعلام شده بود به علت تنوع و ارایه بخش های جنبی تا ساعت 18 ادامه داشت.

 

گزارش: صنوبرمحمدی


کد خبرنگار : 17