تاریخ : 1395,یکشنبه 22 اسفند15:58
کد خبر : 52373 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

سماجت در گرقتن حقوق زیر25% ها



معلم جانباز- فکر می کنم ایده این خانم از خودسوزی زیاد جالب نباشد و قرارنیست به خود وخانواده اش آسیب برساند تا جلب توجه کند. راه های بهتری برای احقاق حق وجود دارد.
البته از طرفی جانبازان زیر 25 درصد هم واقعا با  ظلمی مضاعف دست پنجه نرم می کنند. آیا باید یک جانباز زیر 25 درصد به مرز مرگ حتمی برسد تا مسئولین بنیاد در حق او ارفاق کنند و درصدش را بالا ببرند تا امکانات بگیرند؟ بهتر نبود وبهتر نیست دولت ومجلس محترم حداقل معیشت در حد بهزیستی وکمیته حضرت امام حقوق ومزایائی برای زیر 25 درصد پرداخت می کردند؟ البته به بعضی از دوستانمان به عنوان معسر مبلغی داده می شود اما فراگیر نیست. عده ای از همرزمانمان در روستا وبی خبرند وشمول افراد تحت طرح نیستند واز طرفی هم اعتبارات محدود است. باید در نوبت بمانند.

  آیا فکر می کنید زمانی برسد که این طلسم زیر 25 درصد توسط دولت شکسته شود وجانبازان زیر 25 درصد در حد یک کارت شناسائی نزد بنیاد اعتبار داشته باشند؟ وجدانا یک برگه شناسائی ویا کارت شناسائی چقدر زحمت وهزینه دارد؟ چرا ذهن مسئولین بنیاد اصل را بر برائت اشخاص نمی گذارند؟ شاید چند نفری هم پیدا بشوند که از کارت شناسائی سوء استفاده کنند. آیا این دلیل محکمی هست تا بقیه محروم از یک برگه شناسائی باشند؟ خوب این هم راه دارد. حراست های بنیاد بعد از اطمینان و تحقیقات جانباز، کارتش را بدهند.

 الان 30ساله می گذرد. قطعا بنیاد همه افراد تحت پوشش را می شناسد. حالا من فقط کارت برای مثال زدم. بقیه امورات هم همینطوره. وام مسکن و سایر مزایاها. دولت میتواند این مجموعه را حمایت کند. چگونه دولتیان برای حقوق های نجومی با سماجت تمام و برگشت های چند باره  از شورای نگهبان با اصلاحیه به حقوق های بالا می رسند؟

 بیایند در رابطه با جانبازان هم سماجت به خرج دهند و برای یک بار هم که شده آنها را دریابند تا این مسائل خودسوزی و.....فراگیر وفرهنگ نشود! حیف نیست جوانان غیور دیروز که با رشادت خود پوزه تمام کشورهای حامی صدام را با دست خالی به خاک می مالیدند، امروز براثر مشکلات معیشت دست به خودسوزی و...بزنند و رادیو وتلویزیون های مخاصم حق به جانب خود تبلیغات کنند. اگر یک دهم دلارهای امثال خاوری ها و زنجانی ها و.....به رزمندگان تخصیص یابند، آن وقت است که به قول جناب عادل خان فردوسی پور چه شود وچه می کنند!

 اما دولتیان بزرگوار آگاه باشید و آگاه هم هستید. نسل مبارزان صحنه های نبرد حق علیه باطل در دهه های 60 ویا کمی بالاتر و اندکی پائین تر عمر هستند و با توجه به درد و رنجشان چند صباحی بیشتر از عمرشان نمانده. لطفا و خواهشا" نگذارید با شرمندگی این دیار فانی را وداع کنند و نگذارید غیرت وتعصب شان لکه دار شود ونگذارید با شرمندگی نزد خانواده روزگار را به پایان ببرند. حداقل معیشت و امکانات حق مسلمشان است.

 سینه های مردانه وبزرگ وبازوان توانای آنها وغیرت عاشورائی آن روز اسباب میزهای بزرگ و اتاق های مجلل وحقوق های نجومی امروز که شما به آن می نازید وبا کمال افتخار حق خود میدانید وخود را از ذخائر نظام میدانید، حاصل دسترنج این غیور مردان است که با عدم توجه شما در حل مشکلاتشان دست به خودسوزی میزنند.

 امیدواریم قدرشناس ولی نعمت های خود باشید و ذخائر اصلی نظام جانبازان و رزمندگانند نه نجومی ها

حق یارتان


کد خبرنگار : 20