تاریخ : 1395,سه شنبه 24 اسفند14:18
کد خبر : 52386 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

سید قاسم جاسمی، نماینده مجلس:

آقای روحانی به وضعیت جانبازان و بسیجیان معسر رسیدگی کنید!


آقای روحانی به وضعیت جانبازان و بسیجیان معسر رسیدگی کنید!

نماینده ایثارگر مجلس در تذکری به رئیس جمهور،توجه ویژه دولت به وضعیت اقتصادی و معیشتی جانبازان و رزمندگان معسر را خواستار شد.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس در تذکری به رئیس جمهور توجه ویژه دولت به وضعیت اقتصادی و معیشتی جانبازان و رزمندگان معسر را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "سید قاسم جاسمی" نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 22 اسفند در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس با بیان اینکه آقای رئیس جمهور چرا به حقوق بسیجیان و جانبازان معسر توجه ندارید اظهار داشت: تذکر من در رابطه با جانبازان "گم جن" (گروه های مردمی جنگ های نامنظم) است که واقعاً حق زیادی بر گردن

دولت و نظام دارند.

وی افزود: متاسفانه وضعیت معیشتی آنها نامناسب و همه گله مند هستند و دولت باید فکری به حال معیشت و دفترچه بیمه آنها کند.

نماینده ایثارگر مردم استان کرمانشاه در مجلس دهم گفت: بر اساس قانون، دولت باید حقوق رزمندگان معسر را به صورت مستمری ماهیانه پرداخت کند اگرچه پیش از این مبلغ 800هزار تومان و سپس 300هزار تومان و بعد از آن هر سه ماه یکبار این مبلغ پرداخت می شد اما با عدم پرداخت، از ساختار پرداخت های دولت خارج شد.

جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان در تذکر خود به دکتر روحانی توجه ویژه دولت در رفع مشکلات معیشتی جانبازان و بسیجیان معسر را خواستار شد.


کد خبرنگار : 23