تاریخ : 1395,دوشنبه 23 اسفند17:25
کد خبر : 52391 - سرویس خبری : اخبار

مصوبات مهم کمیسیون موارد خاص مجلس ایثارگران کشور



چهاردهمین جلسه کمیسیون موارد خاص مجلس ایثارگران کشور با حضور بیش از ۲۰ نفر از رؤسای مجمع نمایندگان استانی مجلس ایثارگران از سراسر کشور برگزار گردید.

غلامرضا جوکار دبیر مجلس ایثارگران، این نشست را بسیار مثبت ارزیابی نمود. و افزود: عدم برگزاری جلسات مجلس ایثارگران کشور در مدت تعلیق فعالیت های مجلس باعث گردید این نشست با استقبال خوبی از طرف اعضاء کمیسیون موارد خاص روبرو گردد.

دبیر مجلس تصریح کرد: در موقعیتی این جلسه را برگزار کردیم که بیشتر نمایندگان این مجلس درخواست داشتند که در این نشست حضور داشته باشند به همین دلیل یکی از مصوبات آن به رایزنی برای تشکیل اجلاسیه مجلس ایثارگران بعد از یک دوره تعلیق می باشد که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

جوکار تصریح کرد: چهاردهمین جلسه کمیسیون موارد خاص با ۹  مصوبه به کار خود پایان داد که مهمترین آنها عبارتند از: تأکید نمایندگان بر فعالیت مجدد مجلس ایثارگران با استفاده از ظرفیت و توانمندی های شخصی اعضاء مجلس، برپایه همین مصوبه اعضاء کمیسیون نظر مثبت خود را برای برگزاری پانزدهمین جلسه کمیسیون موارد خاص در تیرماه سال آینده اعلام نمودند.

وی یادآور شد باتوجه به حضور سلام امینی؛ نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و اعضاء کمیسیون موارد خاص مصوب نمودند که فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نسبت به پیگیری تدوین قانونی برای قانونمندتر شدن فعالیت مجلس ایثارگران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تأکید و امینی؛ عضو فراکسیون ایثارگران مجلس پذیرفت این مصوبه را پیگیری نماید. هم چنین از دیگر مصوبات این جلسه تشکیل شبکه مجازی و ایجاد و راه اندازی سایت مجلس ایثارگران کشور بود.


منبع : جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت