تاریخ : 1395,سه شنبه 24 اسفند14:59
کد خبر : 52405 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ترس از میگ های عراقی کافی بود!



حسن حسینایی فرزند شهید- من که سنم نرسید و توفیق رفتن به جبهه نداشتم اما داداش بزرگترم میگه وقتی میگ عراقی بعد از بمباران داشت برمی گشت به عراق برای تضعیف روحیه و ترساندن بچه های رزمنده میامد خط مقدم ودر فاصله چند متری ودیواره صوتی رو می شکست و به خیال اینکه میخواد بمباران کنه بچه ها رو می ترسوند.

 حتی تصور چنین موقعیتی سخت است تا اینکه تجربه کنی که میگ عراقی روی سرته و معلوم نیست مسلحه یا فقط قصد ترساندن دارد سخت است به نظرم چند درصد جانبازی دارد. آنان که دوستان خود را تکه تکه دیدند و سوار آمبولانس کردند آنان که هزاران تجربه تلخ را گذراندن و زخمی نشدند هم باید درصد داشته باشند.

  مگر جانباز آن نیست که باجان خود بازی می کند در خطر پس انصاف داشته باشید هرکه پای در این راه مقدس گذاشته باید درصد داشته باشد چطور برای فوتبالی که همیشه مقام آنچنانی هم نمی آورد پول هست برای ایثارگر نیست. هست اما ضعف شدید مدیریتی است که نمیتواند با انصاف وعدالت بین ایثارگران رفتار نماید .

ما که 100 بار گفتیم بازم میگیم اگه ایثارگران هوای هم را داشته باشند نیاز به هیچ کس نیست اما افسوس که هوای همدیگر را نداریم و این در بین جانبازان بیشتر است از بقیه ایثارگران.

امید که روزی مدیر ایثارگر مدیریت عالیه بنیاد را به دست گیرد.


کد خبرنگار : 20