تاریخ : 1395,سه شنبه 24 اسفند16:17
کد خبر : 52406 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

قانون درهیج کجا اجرانمیشه، حتی خود بنیاد شهید!



فرزند شهید

فرزند شهید - درد و دل فرزند شهید با همرزمان پدر و جانبازان و آزادگان عزیز.

 قابل توجه بنیاد شهید در روز شهید ....................

با سلام اینجانب فرزند شهیدی هستم که هرگز پدرم را ندیدم.

وقتی بزرگ شدم عکسی به من نشان دادند که این پدرت بوده و شهید شده! هرگز نگفتن به خاطر چی رفته و کی رفته.

میخوام با هم رزمان پدرم، عزیزان زحمت کش و رنج دیده این انقلاب صحبت کنم! جانبازان و رزمندگان، خوشا به سعادتتان. شما در جبهه بودید در زیر آتش گلوله و خمپاره و غیره، ولی خوش بودید. چرا...؟ چون همه یک رنگ بودید، همه با هم صداقت داشتید همه عاشق و پیرو و یک هدف بودید. فرمانده، رییس و مرئوس و غیره ... نداشتید. همه با هم در کنار هم زیر یک سنگر یک سفره مقداری نون خشک میخوردین و بارها شکرگذارخدای بزرگ و عاشق امام و رهبر بودید.

از زن و بچه گذشتید برای دفاع از خاک و ناموس و وطن و فرمان رهبر انقلاب. وقتی مشکلاتتون رو میبینم اشک میریزم! چرا...؟ چون خودم این مشکلات رو از نزدیک داشتم. من خودم هرگز زندگی اعیونی نداشتم، روز و شب بوده غذایی برای شام یا نهار نداشتیم مشکلات مالی چنان بود میخوام بگم عزیزان از فرزندان شهید تا شما آزاده و جانباز و غیره همه تاج سر بنده هستید. مثلا امروز روز شهید هست. سال هاست یکبار از من و مادرم که همسر شهید هست تقدیر نکرده اند! در بنیاد شهید چرا لیست خاصی دارند مرتبط با خودشون و فقط افراد مرتبط دعوت را میکنند؟

قوانین اجرایی کشور هیچ کدوم اجرا نمیشن فقط نوشته میشن.  فرزند شهید با مدرک فوق لیسانس حقوق و بیکار، بعد در بوق و کرنا و تلویزیون اعلام میکنن که برای فرزندان شاهد این کارها راکردیم و اون کار.! به خدا فقط تبلیغات هست و طوری شده که مردم نسبت به شهدا و جانبازان و خونواده هاشون بدبین شدن. فکر میکنند فرزندان شهیدان آدم های تنبل و تن پروری هستند!

در تمامی همایش و مراسمات که گرفته میشه خانواده بنده حضور نداره. جالب این که فقط میرن عکس میگیرن و لیست پر میکنند! به خدا هیچ جانبازی هیچ فرزند شهیدی هیچ آزاده ای نیاز به لوح تقدیر نداره. برای رضای خدا به مشکلاتشون رسیدگی کنید. همه   مشکلات پشت درهای بسته موندن، بعد میبینی تو شبکه فلان تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان میکنند. چرا مشکلاتشونو حل نمیکنید؟ فرزندان شاهد جانبازان همه عزیزان رزمنده عاشق رهبر انقلاب هستند و همیشه خواهند بود. قانون هایی که سال ها و ماه ها هزینه و جلسه میذارن، ولی در هیچ ارگانی بهش عمل نمیشه، حتی خود بنیاد شهید!


کد خبرنگار : 20